18°

București

ULTIMA ORA

5 SFATURI ESENŢIALE pentru a ţine până la capăt o DIETĂ SĂNĂTOASĂ, cu rezultate spectaculoase


Aproape orice femeie şi-a pus în cap, măcar o dată în viaţă, să urmeze o dietă pentru a arăta mai bine. Dieta atrage de la sine extrem de multă voinţă, planificare şi răbdare de fier, tocmai pentru că silueta mult visată nu poate fi obţinută printr-o simplă bătaie din palme. Tocmai de aceea, dacă te-ai apucat până acum de mai multe diete pe care nu ai reuşit să le duci până la capăt pentru că ai căzut pradă poftelor, îţi prezentăm mai jos o serie sfaturi care te vor ajuta să duci o cură până la capăt şi să te bucuri de rezultate.

1. Scapă de tentaţiile din casă

Dacă te loveşti de reţinerea de a arunca mâncare, doneaz-o. Ai grijă în schimb ca în căminul tău să nu mai existe cutia aceea plină cu bomboane de ciocolată primită cadou, pachetul de zahăr, îngheţata din congelator, pâine albă, mezeluri grase, cornuleţe, prajituri sau orice altceva te face să-i cazi pradă.


2. "Setează-te" pentru succes
Niciun plan de bătaie sau dorinţă dornică de a se îndeplini nu va începe cu veşnicul "Ei, nu-i nimic daca nu reuşesc". O dietă SĂNĂTOASĂ nu presupune ÎNFOMETARE, aşadar nu vor exista adevărate motive pentru care să nu ţi poţi duce planul la capăt. Porneşte prin a-ţi induce atitudinea că vei reuşi, că vei arăta în sfârşit aşa cum doreşti demult,că vei putea să îţi cumperi în sfârşit rochia aceea mulată pe corp şi ca NU EXISTĂ NU POT. În loc să fii preocupată de număratul caloriilor, axează-te pe diversitate, pe importanţa alimentelor, pe gustările SĂNĂTOASE care îţi satisfac papilele gustative. Fii sigură că faci cele mai bune alegeri atunci când mergi la cumpărături şi pune în coş ceea ce nutriţionistul te sfătuieşte sau ceea ce ar putea înlocui, într-un mod benefic sănătăţii tale, produsele de care nu te puteai despărţi până acum.
3. Cheia succesului: MODERAŢIA
Dacă îţi este poftă, de exemplu, de o friptură, permite-ţi să o savurezi fără probleme, însă cu moderaţie. O bucată de piept de pui, vită, până şi friptură de porc nu are cum să facă rău în cantităţi moderate, de până la 150 de grame, asezonată cu salată de orice tip. Ţine minte că sosurile pentru salate ce se găsesc în comerţ conţin multe grăsimi şi aditivi alimentari. Alege să foloseşti ulei de măsline, iaurt slab şi multă lămâie, pentru a da gust salatei tale.
Alege să mănânci în farfurii de o dimensiune mai mică.
Acorda-ţi suficient timp pentru o masă. Îţi vei simţi stomacul plin mult mai repede în acest fel.


4. Umple-ţi casa de fructe şi legume
Nu te duce niciodată la cumpărături nemâncată. Vei umple coşul cu toate alimentele care nu îţi sunt necesare,  iar a doua zi vei regreta că ai mâncat iar toate nenorocirile. Alege să mergi la supermarket sau, de ce nu?!, la piaţă, abia după ce ai luat măcar o gustare. Se presupune că vei avea mintea mai limpede :). Alege fructe sau legume pe care le poţi folosi atât în reţete de smoothie-uri, fresh-uri sau salate crude. Alege culoarea, diversitatea şi sănătatea.
5. Ai grijă să nu îţi lipsească din dietă fibrele şi calciul
Aprovizionează-te din timp cu brânză slabă de vaci, cu lapte cu conţinut redus de grăsimi, ouă de prepeliţă, iaurt neîndulcit. Varza "kale" este, de asemenea, o sursă importantă de calciu.
Totodată, nu uita că trebuie să incluzi în alimentaţia ta şi surse importante de fibre, aşa că nu uita să pui în coşul de cumpărături şi alimente precum nuci, cereale integrale,ovăz, morcovi, orez integral, etc.

Ti-a placut?

532

afisari