ZiarulRing

19-mai2024

ULTIMA ORĂ

ALTE CATEGORII

Operator call center la domiciliu

Avatar

Publicat

pe

În ultimii ani, numărul celor care aleg să muncească acasă este în continuă creştere. Acest mod de a lucra nu presupune numai înşirat mărgele sau confecţionat plicuri. Mai nou, agenţiile de recrutare pun la bătaie sute de joburi pentru cei care doresc să fie operatori call center de acasă. Aceste oferte sunt destinate studenţilor, dar şi celor care au deja un venit, vor un al doilea job, dar să nu fie foarte stresant.

Avantaje şi responsabilităţi
Ca operator call center de acasă va trebuie să promovaţi şi să „vindeţi” prin telefon pachetele companiei la care lucraţi. De asemenea, trebuie să faceţi tot posibilul pentru ca numărul clienţilor să crească. Veţi încheia un contract cu angajatorul. Acesta vă pune la dipoziţie numerele de telefon ale clienţilor aflaţi în baza de date. Încercaţi să îi sunaţi pe cei care nu au mai beneficiat de mult timp de serviciile companiei.

Mai mult, puteţi suna la diferite numere aflate în cartea de telefon. Astfel, veţi aduce noi clienţi firmei. Aveţi nevoie doar de un calculator conectat la internet de mare viteză şi o pereche de căşti cu microfon. Tot angajatorul vă pune la dispoziţie un telefon mobil şi convorbiri de opt euro pe care le puteţi folosi în scop personal. Pentru fiecare vânzare veţi primi 20 USD. În unele cazuri este obligatoriu să ştiţi limba engleză sau italiană.

Răbdarea este esenţială
Cu siguranţă vor există situaţii în care clienţii vă vor scoate din minţi pentru că sunt nehotărâţi. Cu toate acestea, nu trebuie să vă enervaţi, să le închideţi telefonul în nas, pentru că veţi avea de pierdut. De asemenea, nu vă aşteptaţi să faceţi prea multă treabă din primele zile. Trebuie să vă fidelizaţi clienţii şi asta nu veţi reuşi decât prin amabilitate şi putere de convingere.

Dezavantaje majore
Ministerul Muncii a reactualizat pe 20 ianuarie lista ocupaţiilor din România. Cu toate acestea, au rămas meserii care nu există oficial în România, deşi companiile recrutează personal pentru acele poziţii. Printre acestea se numără şi operator call center. Mai mult, operatorii ocupă locul al doilea în ceea ce priveşte categoria de risc a bolilor profesionale.

Câştigaţi bani în plus
Aveţi cunoştinţe care îşi doresc să câştige mai mulţi bani? Dacă da, aflaţi că se caută şi persoane care să recruteze angajaţi pentru postul de operator. Comisionul este de 20 USD pentru fiecare nou angajat recomandat de dumneavoastră.

100 de apeluri pe zi efectuează un operator call center.

Citește în continuare
Advertisement
Lasă un comentariu

Lasă comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *