Christian Levant 16.06.2011
Verdictul in cazul „Madalina” se amana o saptamana
http://admin.ziarulring.com/images/upload/vedete/verdictul-in-cazul-madalina-se-amana-o-saptamana-434x326.jpg

Comentarii:

85 (ultimul in 16.06.2011)

Afisari:

8218 (ultima in 16.06.2011)

Rating:

(57 voturi )

Share:

Share pe Facebook   Share pe Twitter

 
Suspansul în cazul „Mădălina Manole – moarte misterioasă” se prelungeşte: judecătoarea Manuela Mladin a decis să amâne cu o săptămână pronunţarea în dosarul privind decesul artistei, aflat ieri pe rolul Secţiei a II-a Penale a Tribunalului Bucureşti.

Ieri, în jurul orei 9.00, în controversatul dosar privind moartea artistei, zarurile au fost aruncate. Ion şi Eugenia Manole, însoţiţi de apărătorul lor, avocatul Bogdan Bărbuceanu, pe de o parte, şi Mircea Petru şi avocatul său, Ion Dascălu, pe de altă parte, au stat din nou faţă în faţă în instanţă.

Părinţii au argumente incontestabile
Judecătoarea Manuela Mladin i-a dat mai întâi cuvântul avocatului Bogdan Bărbuceanu, care a enumerat toate motivele pentru care clienţii săi solicită retrimiterea cauzei la Parchet pentru completarea anchetei. Cele mai importante dintre acestea sunt audierea soţilor Manole de către procurori în absenţa unui apărător ales, numele „Berta Slav” şi „Buta Slav” scris în două feluri în documentele poliţiei şi Parchetului şi, nu în ultimul rând, refuzul procurorilor de a-l audia pe martorul-cheie Sorin Ilioaia.

Petru Mircea nu vrea reluarea anchetei
Când i s-a dat cuvântul, avocatul lui Petru Mircea a spus doar că se împotriveşte retrimiterii dosarului la Parchet, întrucât, în urma unei mediatizări excesive, procurorul şi-ar fi făcut datoria până la capăt. La sfârşitul şedinţei, supărat că nu i s-a dat cuvântul, Ion Manole, ţinând să precizeze că are încredere în justiţie, şi-a arătat dezamăgirea faţă de Procuratura Capitalei.

Vă prezentăm, în exclusivitate, declaraţia dată de Sorin Ilioaia în faţa notarului, document prin care acesta arată că doreşte să depună oficial mărturie, întrucât cunoaşte detalii importante despre moartea Mădălinei Manole.

Vezi aici declaratia martorului cheie Sorin Ilioaia


„V-o spune un om distrus: NU v-aţi făcut datoria, domnilor procurori!” - Ion Manole, ieri, în faţa instanţei.

Comenteaza aici:

 
  •  

    scris de Dezvaluitorul & JOS CU MAFIA DIN JUSTITIA ROMANA! la ora 22:12 in data 21.01.2012

    LASATI APARATELE DESCHISE, LASATI APARATELE DESCHISE, URMEAZA UN COMUNICAT IMPORTANT PENTRU TARA!............................LASATI APARATELE DESCHISE, LASATI APARATELE DESCHISE, URMEAZA UN COMUNICAT IMPORTANT PENTRU TARA!............................JOS CU MAFIA DIN JUSTITIA ROMANA! ....................................- ATENTIE! - ...JOS CU MAFIA DIN JUSTITIA ROMANA! .............................- ATENTIE! - ...JOS CU MAFIA DIN JUSTITIA ROMANA! .........................- ATENTIE! - ...JOS CU MAFIA DIN JUSTITIA ROMANA!

     

  •  

    scris de kathy la ora 18:28 in data 04.08.2011

    de ce procurorul Moldovan apara pe suspectul nr.1mircea petru ??????????de ce ???se vede ca mai mult sunt vinovatii indureratii parinti ai madalinei ,decat sectantul de petru mircea parca Madalina sa omarat in casa la fam. Manole nu la ea in casa de fata cu el NEMERNICUL ,cum zicea mMIRABELA nu ai meritat-o SPURCACIUNE

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 01:47 in data 20.06.2011

    MA PETRU, PACAT DE TINE CA AI NUME DE APOSTOL... IN FINE, CE VREAU SA ZIC ?? VEZI SI TU CE RASPUNZI LA AIA DACA TE VOR CHESTIONA IN LEGATURA CU ORELE ''FALSE'' DE PE TELEFONUL MADALINEI, MAI PRECIS ORELE CAND SE SCHIMBAU MESAJE CU BERTA SLAV // STAI LINISTIT CA NU TE BANUIM DE CRIMA CU PREMEDITARE, ATATA DOAR VOIAM SA ITI ATRAG ATENTIA LA CHESTIA ASTA CA SA NU LI SE PARA DUBIOASA. STII DE CE? PENTRU CA LA NOI PE TELEFOANE NU E DECALAJ DE 3 ORE..POATE DE O ORA AR MAI FI,...PANA IL PUNEM PE ORA DE VARA, INSA DE 3 NU CRED CA MAI E CINEVA ATAT DE DEFAZAT...//// DAR ASTA CRED CA SE TRAGE DE LA DUHURILE ALEA RELE DE VOIAI TU SA LE SCOTI CU VRACIUL...DA..CICA ALEA UMBLA LA TELEFOANELE MOBILE SI SETEAZA ALTA ORA.../// TE PUI CU DUHURILE??! PAI AI VAZUT SI TU PE DISCOVERY, PE LA ''VANATORII DE FANTOME'' CE DESCOPERA AIA. IA SA-I CHEMI LA TINE LA OTOPENI, SA VEZI CE MAI DE CIUDATENII VOR DETECTA EI CU ANSA AIA SAU PE INTUNERIC IN INFRAROSU.....CUM SE DERAIAZA ORELE, CUM ISI SCHIMBA OBIECTELE LOCURILE...// STIM CA EA S-A SINUCIS PT. CA ERA UN REBUT, O DEFECTA, IN COMPARATIE CU TINE UN TITAN. ACESTA ALATURARE O MINIMIZA SI O SPULBERA DE LA SINE...DAR ACUM E DINCOLO SI TE VEGHEAZA. STIM CA NICI EA NU E DE VINA PT. SINUCIDERE , CUM AI ZIS ATUNCI LUI CARMEN RADULESCU ... DE VINA E TUTANKAMON SU ZAMOLXE CU DALAI LAMA , ALA DE A FOST...// DACA E SA ZICEM CA AR AVEA SI EA O VINA AR FI ACEEA CA NU S-A SINUCIS CORECT, A FACUT O MULTIME DE GRESELI...''NEVREDNICA'' CUM ERA CA SI EA RECUNOSTEA...

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 03:07 in data 17.06.2011

    bietul reporter OTV, a fost catalogat ca prost, ca hartuitor, pt, ca i-a pus lui petru mircea, in ziua de 14 iulie 2010, urmatoarele intrebari: 1) v-a dat ceva de banuit?? (asta era o intrebare de hartuitor?!...) 2) ce ati declarat la procuratura? (asta era intrebare de hartuitor??) 3)care a fost comportamentul madalinei?? ---apoi a inceput tipa aia ca o placa stricata cu ''colegu-colegu-colegu ...linisteste-te'' dar mai stresata si stresanta era nebuna aia !! Acel reporter catalogat atunci ca fiind hartuitorul lui petru mircea era horatiu tudor, un tip mai aparte..am vazut ca a pupat cizma unei sau piciorul alteia, cam cavaler teuton de pe vremuri ! o fi vrut sa stie ce a patit madalina , o femeie asa frumoasa si talentata ...dar nu i s-a permis sa vorbeasca. De atunci si pana azi, desi a promis petru ''o sa va declar''( a zis de 3 ori!!) ..si nu a respectat nici macar o data promisiunea. ''Colegu'''...atunci, s-a oprit, zicand totusi ''dumnezeu s-o ierte ''dar la asta a fost criticat de petru, ''ai spus cumva, mai intai, dumnezeu s-o ierte??" si omul si-a cerut scuze .. UITE, ZI-NE DE DATA ASTA -TI-A DAT CEVA DE BANUIT?(parca aici ai zis ceva, cu dorinta de a veghea etc.) -CARE A FOST COMPORTAMENTUL EI? aici nu ai raspuns deloc pana azi!! NU MAI TE INTREBAM CE AI DECLARAT CA AM VAZUT CE GOGOSI TURNASESI !!! gogosile sunt in legatura cu comportamentul ei din noaptea aceea si a ta fatza de ea)

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 00:13 in data 17.06.2011

    DRAGII MEI. DACA SE VA FACE DREPTATE SI VOR FI SCOSI DE ACOLO CEI CE ISI AU LOCUL IN ALTA PARTE, CU MANA PE INIMA VA SPUN CA EU VOI VENI ACOLO MACAR O JUM. DE ORA ALATURI DE CEILALTI CARE AU PUS SUFLET IN LUPTA PENTRU AFLAREA ADEVARULUI !!! NE-AM DORI SA SE ELIBEREZE LOCUL SI SA COMEMOREZE FAMILIA ACOLO PE FATA LOR, SI NOI PE 'FATA DRAGA' A COPILARIEI COPIILOR NOSTRI SI A NOASTRA !!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 00:03 in data 17.06.2011

    N-am mtimp sa intru pe NET, dar, cand intru, sub juramant va spun, ca intru la "RING"- unicul ziar care ne tine la curent - constant - , cu disperarea noastra, in cazul M.M.! De cate ori intru, credeti-ma ca " Sunt mandra ca sunt romanca!!" De 2 ore, tot citesc toate mesajele voastre atat de pertinente si atat de datatoare de speranta si ma simt neadevarat de bine ca intra AICI numai oameni adevarati si ca stilul de aoirdare este al unor intelectuali de valoare intrinseca ! Oare - ma intreb eu - : JUSTITIA o fi avand vreun SUPERVIZOR, care e platit special, numai sa citeasca suferinta noastra si sa vada ca nu suntem SUBURBANI si nici vindicativi, ci numai OAMENI dornici de DREPTATE facuta acestei femei minunate - Madalina Manole.???? Ma gandesc eu ca, daca ar citi toate mesajele noastre " Li s-ar trezi sentimentul ACURATETEI PROFESIONALE " si li s-ar "aprinde vreun beculet", care sa-i ajute sa faca LUMINA, in acest caz????? ! Ar vedea, si ei, ca zbaterea si necunoscutele Parintilor Manole, ale Dlui av. B.B. si ale unei TARI intregi sunt intemeiate??? AM O MARE SPERANTA ca - de ziua Madaalinei - , la VIla de la OTOPENI , va fi ceva, dar nu stiu ce ! Poate vrea lumea sa vada copilasul , d-apoi BUNICII & Fam. !!! Doamne, ajuta ! P.S. Cineva spunea ca M.M. este in RAI, nu in IAD, nefiind dusa la Biserica. Asa este, dar eu cred ca - de la o vreme - , s-a mai cladit un IAD - pentru ucigasi cu sange rece, pentru violatori s.a.. ! In IADUL cel dintai, merg eu sau altii ca mine, care si-au facut IDOL din " Idealuri de mama ", din "Truda sisifica" , din "abdomen" (sunt gurmanda), din "preocuparea pentru aspectul fetei si pentru toalete", din "minciuni constructive" s.a.m.d., care, in cartlle bisericesti , sunt, si acestea PACATE ! Doamne, iarta-ne!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 23:43 in data 16.06.2011

    E LIMPEDE CA LUMINA ZIELEI: VIATA NASOALA CU EL A DUS-O LA DISPERARE, PE FONDUL ACESTA EL I-A INDUS IDEEA SINUCIDERII CA ELIBERARE, A FOST ATENT SA SE INREGISTREZE SI NISTE DOVEZI CUM CA EA A VRUT ASTA SI CA IL DISCULPA, SI DEASEMENI CA II LASA LUI TOT, IAR APOI A AJUTAT-O SA SE SINUCIDA. A ACTIONAT PE STILUL COMUNIST '''NU STITI, VA INVATAM, NU PUTETI, VA AJUTAM, NU VRETI, VA OBLIGAM''

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 23:29 in data 16.06.2011

    IATA -DACA SE POTRIVEA CE A ZIS EL CU CE E IN DOSAR, ACELE DOVEZI ADUSE DE EL ULTERIOR PE LA PRO TV CU TESATMENTUL SI FILMAREA LA OGLINDA, AR FI AVUT SUSTINERE.....- - - - - - --- - - - - - -- - CUM INSA EL A ADUS ASTEA LA CEVA VREME CA VEZI-DOAMNE LE-A GASIT PRIN CASA....DAR APOI AVEAM SA AFLAM CA DOSARUL E ALTUL (ADICA ADEVARUL E ALTUL), SI CELELALTE CHESTII ADUSE DE EL PICA. // /E CA SI CUM CEVA SUSPECT S-A PETRECUT . CRED CA GANDUL SINUICDERII I-A FOST INDUS . CHIAR DACA LA UN MOMENT DAT EA A VRUT PROBABIL SA FACA ASTA, ASTA NU EXCLUDE IDEEA CA S-AR FI PUTUT RAZGANDI IN ORICE SECUNDA. /// CATI NU AU ZIS CA ISI SCRISESERA SI TESTAMENTUL, SI S-AU RAZGANDIT?? CATI NU AU MERS PE MARGINEA PRAPASTIEI, S-AU UITAT IN HAU,...SI APOI S-AU RAZGANDIT. /// DECI CHIAR DE AR FI DECIS CUM ZICE ACOLO, TOT AR FI PUTUT SA SE RAZGANDEASCA SI SA FI ALES VIATA, SA ISI IA ATUNCI NOAPTEA COPILUL SI SA IL PUNA IN MASINA, CHEILE SI FUGI !! URMAND CA MAI APOI SA BAGE DIVORT SI SA REINTRE IN CASA EI. /// EU NU CRED CA A VRUT SA SE OMOARE. EU CRED CA SE RAZGANDISE SI A VRUT SA PLECE. CU COPILUL, DESIGUR. INTR-O ORA DE LA OTOPENI AR FI AJUNS IN CASA PARINTEASCA SI AICI DEJA ERA IN SECURITATE. IN ACEST MOMENT A INCEPUT GROZAVIA, PROVOCATA DE CEI 2 -MAMA SI FIU. EI AU MANCAT-O COAPTA. EI I-AU FACUT DE PETRECANIE. ATI VAZUT CE ASPECT DE OM AL GROTELOR ARE?? ZICEA ACUM 2 ZILE CA SOTII MANOLE VOR ASTA, SI ZICEA CU REPROS DE PARCA ..''VAI CE DERANJ PROVOACA SOTII MANOLE PE LA INSTITUTII , IN LOC SA LASE LUMEA LINISTITA PRIN BIROURI. PAI AIA CHIAR CU ASA CEVA SE OCUPA, NU E VORBA DE NICIUN DERANJ !! SI NU DOAR SOTII MANOLE VOR ASTA, TOATA TARA VREA ASTA, NOI TOTI, SI CETATENII SIMPI, SI JURMALISTII SI TOATA SUFLAREA !! SI TELEVIZIUNILE, SI REPORTERII, SI PSIHOLOGII , ....NU CRED CA E CINEVA SA NU FIE CURIS DE FELUL CUM DE A MURIT MADALINA MANOLE- ''FATA DRAGA''. /............................................................................................................................. ACUM 1 AN, IESIND DE LA PROCURATURA A ZIS '' O SA POVESTESC, O SA VA POVESTESC, O SA VA POVESTESC...CAND O SA FIU PREGATIT' NICI ACUM NU ESTI PREGATIT?? NU STIU DE CE TI-A TREBUIT SA TE PREGATESTI ATAT, CA DOAR ESTI BARBAT SI AI FI PUTUT RELATA, CE NAIBA ! SI APOI, NICI NU TE TINEAI CU MANA DE GARDURI, SA ZICEM ''BIETUL DE EL, SA-L MAI LASAM OLEACA CU INTREBARILE CA E DISTRUS, NU STIE DE EL, SI MAI RAU II FACEM...'' SI A MAI ZIS UNUI REPORTER ''MA RESPECTI?" SI ALA A TACUT, CA L-A RESPECTAT. PAI ACUM GATA CU RESPECTUL, A EXPRIRAT DEJA. A VENIT VREMEA SA NE POVESTESTI. A S T E P T A M .

     

  •  

    scris de mira la ora 23:05 in data 16.06.2011

    in CANCAN a aparut un articol cu avocatul ,care si-a comandat omorul sotiei si care la fel nu a fost suspectat de nimic, pana cand ucigasul nu le-a aratat acel bilet cu schema casei data ucigasului de catre sot,,, Si lumea normal a facut o asemanare intre aceste doau cazuri , sotii omorate pentru bani, pentru avere. Ei, au sarit puiucii si acolo facand pe toata lume frustrata si bolnava , ca fac asemenea comparatii, ca de MM era bolnava de depresie si stim noi oare ce e o depresie? de ea sa moare obligatoriu e mai rea ca cancerul, numai ca acea protagonista ,care afirma ca si ea are depresie si ca si ea a incercat sa se sinucida, vad ca traieste si e destul de lucida, ba ne mai si ia la rost cat de prosti cuntem si nu stim ce e aia DEPRESIE!!! cine sunteti voi sa dati sentinta la moarte a celor care au depresie? si chiar daca omul a incercat sa se sinucida, de unde stiti ,ca el obligatoriu va mai incerca, unde scrie aceasta regula, daca nimeni nu te impinge in groapa voit? Cel ce s-a gandit sa se sinucida nu face repetitii generale , sau daca a si incercat si a esuat nu va mai incearca pentru ca in acel moment se declanseaza instictul de aparare si toate simturile se acutiseaza si mintea se lumineaza si iti dai seama ca faci un rau imens sa-ti ei viata... Pe mine una asa zisele ei incercari nu m-au convins deloc, ba din contra au dat apa la moara si mai mult criminalui s-o termine, pentru ca avea cu ce se acoperi... Si Madalina a fost omorata pentru avere si bani ca si in cazul avocatului, care si-a omorat sotia, doar pentru 100 mii de euro, pe cand averea MM E MULT MAI MARE , asa ca avea un motiv mai bine conturat decat si avocatul ,criminalul de PM, iar pe deasupra asta mai avea si **** , care il grabea s-o termine odata,,, asa ca lasati-ne cu depresia Madalinei, ca a fost crima 100%.Dar pe mine ma minuneaza incompetenta procurorilor, care asteapta si in cazul asta sa apara cineva cu un filmulet, cum ii turnau otrava pe gat, altfel ei nu pot dovedi vinovatia nimanui nici macar nu-i suspecta pe criminali si ii lasa liber sa-i faca mendrele , sa-si duca linistiti de viata sa se maimutaresca si sa-si planga victimele.SI ala era tare indurerat, la inmormantare isi consola fiica, era «frant» de durere. Criminali ,care trebuie inchisi pe viata, daca pentru ei viata unui om , nu valoreaza nimic fata de averea pe care vor sa puna mana.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 23:03 in data 16.06.2011

    Da,mare dreptate aveti!Din pacate nu mai putem face mare lucru......doar reabilitarea MM in fata bisercii pt ca stiu ca in fata lui Dumnezeu ea are deja un loc luminos!!!Desfid pe cei care sustin contrariul...iadul e al criminalilor cu sange rece...nu al victimelor lor....Madalina e in cer cu ingerii...vede tot,stie tot...si se roaga pe copilasul ei si familia ei,in general...mai putin pt puiuc si ai lui...degeaba ne spune puiucul ca Ea ''vegheaza de sus ca sa le mearga bine''....da,vegheaza dar nu ca sa-i acopere pe ei ci,dimpotriva pt a-i deconspira,pt a le da la iveala marsaviile...Fii convins puiucule,ca-ti va suna c easul cat de curand....te vor ajunge toate lacrimile amare varsate de mama Madalinei si de cei care-au iubit-o!!!!!Tu vei avea parte doar de repudiere si tot ce e mai rau pe lume....stii tu vorba;ceea ce faci...aceea primesti!!!!Madalina e in rai pt c-a suferit in tacere,ti-a acoperit caracterul marsav si meschin dar tu vei avea multe de tras aici,pt a-ti arata ''nevinovatia'' daca mai e posibil asa ceva dupa toate minciunile pe care le-ai spus...si in cer,in fata judecatorului suprem unde nu mai tine figura cu urlete,smulgeri de par,grimase la minut ...stii tu,toata panoplia de artificii pe care le utilizeaza actorii.......sper sa-ti vina ceasul cat mai repede si s-ajungi acolo unde meriti si tu si mamuca ta si,de ce nu?!si blonda ta daca o fi avut vreo mica-mare contributie!!!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 22:12 in data 16.06.2011

    Offffffffffff, Of, Of ! 1) Am fost la un pas sa facem"testul" cu cazatura, de la nivelui trupului. I-am zis sotului :" Mai, uite, eu pic si vei vedea ca nu curge atata sange!" Sotul meu nu m-a lasat, dar spuneti, si voi, atata BALTA la capsorul ei de PAPUSA nu este dintr-o izbitura puternica data de cineva? ??? [ Nici asta nu s-a retinut ! ] 2 ) Toata tara o stia pe M.M. o perfectiista si o PEDANTA, atenta la aspectul ei ! Mi-am intrebat barbatul - sa-si aduca aminte - cand m-a vazut pe mine - o anonima - , in dormitor, langa el, cu haine de casa ( pantaloni de trening si un tricou - vezi ARHIVA din dimineata de 14 iuloie!)??? Cand??Cum era posibil ca M.M. sa se culce - in AJUNUL ANIVERSARII sale , in asemenea tinuta - , langa OMUL DRAG ??????????????????????????????????????????CUM????? 3 ) Am o amica ( eu n-am PRIETENA; sunt "o strategie", de o viata ! ), al carei sot era ETILIST atroce; avea "o betie LUCIDA" ! Vreti sa ma credeti ca, traind in teroare&obedienta patologica, a mintit 33 de ani ca " Sotul ei < este Unic pe pamant > de BUN ce este ! " ???!!! Acelasi lucru s-a intamplat, si cu M.M.! (vezi Interviul din rev." Tango " , cu ceva timp inainte de crima!) A "acoperit", sarmana, fe frica, o BESTIE si un DICTATOR, UN TERMINATOR de sot, incat n-au stiut decat ai lui si cei doi baieti ai lor! ( Dar M.M. n-a mintit, ci a respectat juramintele de la Altar si ce zice : " Corinteni 13 ". M.M. - cand au venit parintii cu medic - i-a implorat: " Lasa, tati, ca stie PUIUCU ce face !!! " - vezi articolele din acea perioada !) 4) s.a.m.d. [ Concluzia : un SEMEN al nostru, care s-ar parea ca se numeste "om" , poate fi definit prin urmatoarea fraza-emblema: " O vietate marina, care traieste pe uscat si care, prin peste 60 de minciuni "prin omisiune", anihiland un OM adevarat, a reusit sa zboare catre INALT", "ducand de nas" JUSTITIA si o TARA, acoperind pe ma-sa & all colaboratori ! Of ! Nu mai pot ! Ma inteapa inima ! Simt ca am facut HTA ! ]

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 21:26 in data 16.06.2011

    Sau daca poti salva de la moarte un om si nu o faci, dar iti pare bine ca s-a dus ,ca sa-ti ramana tie bunurile lui , asta cum se numeste? pacat sau pacatomissimo!!!sau pacat de moarte!!! Nu, nu s-a putut face nimic ne conving ei, bai mai mult au zis ca oricum murea, parca era in faza terminala de cancer,,,ORICUM MUREA!!! cuvinte care nu le poti spine nici despre un animal, dar mite despre un om, dar mite de sotia copilului tau!!!si daca oricum murea, de ce nu ati strigat in gura mare, ajutor oameni buni, Madalina trebuie salvata!!! de ce ati tacut si ati preparat-o si fiert-o acolo cum ati stiut voi ,fara sa suflati un cuvant?, iar pe deasupra ati indepartat si pe parinti,,, oare nu este clar ca aveati intentii bine determinate? Sa nu-si fi dat seama Madalina ce ii pregateati ?normal ca da,,, si normal ca nu s-a sinucis, cand ati vazut ca nu o puteti dobora i-ati dat in cap....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 21:05 in data 16.06.2011

    mereu ma gandesc cum naiba de in cazul madalina manole NIMIC NU SE POTRIVESTE, oameni buni?? cum naiba de NIMIC NU SE POTRIVESTE?? - macar amprenteze sa fi fost 3 pe pahar, nu doar 1 de la un deget -macar pe telefon sa fi fost amprentele ei, sa stim ca a tastat ea mesajul -macar cadavul si cantitatea ingerata, precum si pozitia si locul otravii, sa fi fost ca si cum EA A TURNAT, EA A BAUT, EA A PUS LA LOC ACELE OBIECTE -macar sa fi vazut un sot indurerat care zice ''oameni buni, mi-am pierdut nevasta !! aoleu, lume, ce ma fac eu fara ea? aoleu ce grozavie, cine si-ar fi inchipuit asa ceva? -macar sa fi vazut la redeschiderea dosarului asta '' victima consumase inainte de a se sinucide rosii cu braza,; si alcool in cantitate mica'' -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- buuuuun, hai sa zicem ca la el in casa sunt fenomene paranormale si nimic nu se petrece ca in rest, acolo sunt sfidate legile fizicii, acolo te afli in 2 locuri simultan (a se vedea si locul cadavrului, el zice de un loc si pozele sunt din fatza baii !! DAR ATI VAZUT CUM A ZIS IN DIRECT CA NU ALA A FOST LOCUL UNDE A FOST GASITA? ALTUL A FOST LOCUL! SI NU ERA CU CAPUL IN BALTA DE SANGE..!-ASA ZICEA EL !! VAI....OARE SA O FI VAZUT EL ACOLO SI APOI MAMUCA ''SA O FI ARANJAT''' IN FATZA BAII???) --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- HEI !! SI DUPA TOATE BIZARERIILE ASTEA, CE SA VEZI?? EL APARE LA INTERVALE ANUME CU ''DOVEZI'' (TESTAMENT SENTIMENTAL CU adaugire la subsol in care il lasa sa dispuna el de tot ! mai ce ciudatenie..si sa tina copilul la el la botosani 'o vreme'...hm....SI MAI APARE APOI CU O FILMARE CU EA LUANDU-SI ADIO // EU BANUIESC CA EL I-A 'COMANDAT' ACESTE 'PROBE'' VIITOAREI SIN-UCISE --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ULTIMA BIZARERIE?? EL SE AFISEAZA IN SCURT CU ALTA (''FOSTA PRIETENA DE FAMILIE..DE-A MAGDEI..""), II DA SI MASINA MOARTEI, APOI O VEDEM SI IN POZE LA INMORMANTARE.-------------------------------------- EU IL POT IMAGINA PE ACEST INDIVID SUGERANDU-I CONTINUTUL ACELUI TESTAMENT...ACUM, DUPA CE AM VAZUT CE MARE SMEKER E...CU OFTATURILE,,,,CU DRAMA ''O SA VENITI CU FLORI SI CIOCOLATA LA MINE SI LA COPIL?!!""-scoateti batistele suflati nasul..ca la filmele indiene /// NOI AM VAZUT CA-I FARSOR...mama-mama ce zambet de smeker avea pe toamna cand credea ca a scapat de paparazzi si i-a zis cataliei ceva incetisor, apoi a bagat zambetul ala...'oau..'' stiti cu cine semana?? cu ala de furase acum vreo 10 ani un sac de bani si l-au filmat tot asa pe ascuns..fa fel vorbea conspirativ si zambea...smekeeeeer....// dar cand s-a luat de reporter cu ..''ti-e fricutza'? tremuri??" SI ATUNCI AM VAZUT ALTA FATZA A LUI, CEA ADEVARATA, CA NU SE CREDEA FILMAT // DECI DOAR LA NOI E CU BATUT CU PUMNII IN PIEPT, CU TEXTELE DE MELODRAMA, VAI..DE PARCA NU A MAI CRSCUT LUMEA COPII, E PARCA ARE 7 SI NU ARE CE SA LE DEA DE MANCARE, DE PARCA AR STA EL CU COPILUL.... CE MARE JAVRA E ACEST TIP....CE ASASIN SE ASCUNDE SUB CHIPUL ACELA ....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 20:41 in data 16.06.2011

    *****Pentru " Persoana din MURES " - "Daca taceai, imparat ajungeai ! " Spun strainii ca "romanii sunt lenesi, hoti si alunecosi . farisei ", dar necunoscand Limba Romana si RIGORILE GRAMATICII , PUNCTUATIEI si ale ORTOGRAFIEI romanesti, n-au mai spus ca sunt, si ...AGRAMATI !!! Stimate companion din N-ul tarii, cauta-i pe HUIDU si pe GAINUSE ( pe Google ) si suna-i, intrebandu-i ce Gramatica si ce Manual ( cu paradigma verbelor & cu Virgula etc.) au facut ei cadou, la o emisiune, in care i-au avut ca invitati - pe rand - , pe Min. Inv..HARDAU si pe ...mister VAGHELIE??? Eu am aflat de la colegi, dar n-am vazut emisiunile ! Nu stiu ce lucrari si ale cui, dar precis sunt emblematice ! Du-te si invata sa scrii - iar apoi - , adreseaza SFATURI pertinente la lumea onesta, empatica si intelectuala, de factura intrinseca, intrucat vezi, si tu ce oameni de calitate umana si intelectuala isi declina suferinta si indignarea, aici !!! Ti-ai facut de rasul lumii zona din care provii ! Vrei sa stii ca esti unicul detractor de aici??? Ai rabdare si recteste toate comment-urile ! Sau vei fi, si tu, din vreo GRUPARE dubioasa??? La noi, crestinii ortodocsi se zice ca " Nu e bine sa judecam" , dar...eixista un DAR, si anume - "Biblia" mai spune: " Daca stii ca poti face un BINE si nu il faci, si acela e maaaaaaaaaaaaaare pacat ! " Deci, ce facem noi AICI, companion muresean? Tragem " semnale de alarma", de aproape 1 an, incercand sa respectam "BIBLIA" ! Si tu stii ca avem dreptate, dar....Vai de mama ta !

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 20:07 in data 16.06.2011

    @NUMELE de la ora 16, 06, aveti perfecta dreptate; si voi, toti ceilalti ! Si pe mine &all m - / ne-a frapat cand am aflat ca inghitise 400 grame, cata vreme - APA nu poti bea, atat de multa - , chiar daca tii Dieta aia ca sa sllabesti !!! Iar "cireasa pe tort" si indignarea mea / noastra , si mai mare, a fost cand am auzit asa....."din prima"....= " SINUCIIDERE" ( sanchi ! ) - cand, si mama Leana daca murea, in asemenea conditii, Justitia dadea verdict - in start - : " SINUCIDERE sau CRIMA " !!! Si atunci, ce sa creada LUMEA onesta , " Boieri Dumneavoastra " ???

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 19:58 in data 16.06.2011

    Pai daca va spun ca nu i-a intrebat nimeni de sanate?!I-a lasat sa povesteasca ei cu ingeri care doreau sa vegheze si alte baliverne ...procurorul i-a crezut pe cuvant!!!N-ati vazut cum se vorbea in acea vreme?Se spunea despre Cioaca multe..c-ar fi un criminal versat,nenorocit ceea ce nu neg iar despre vaduvul vesel al Madalinei...Doamne fereste,e un om credincios!!!Aparentele isala intotdeauna.....on peut se tromper,cum zice francezul....procurorul a facut marea greseala de a nu-l banui pe sot de rea credinta1Totusi este inadmisibil sa nu vezi,sa nu ''citesti'' cat de cat un om....pe urma toate declaratiile si telwefonul ei de pe care sotul a mai sunat imediat dupa moartea ei si,pe care ,culmea,l-a mai si pastrat...apoi amprentele...daor de la un deget....pai cum,Doamne iarta-ma sa apuci un pahar doar cu un deget?!Se poate asa ceva?!unde sunt amprentele de pe sticla blestemata?Dar unde-i eticheta originala?N-am nimic cu nimeni dar e pacat de Dumnezeu!!!Fata aceea ,putrezeste sarmana in pamant de tanara iar barbatul ei alearga caii cu prietena de familie,....il doare la carici de toata lumea....astepta sa moara parintii ei ca sa se poate insura cu adevarata lui iubire si gata...pana se face mare fiul Madalinei nu mai ramane nimic din munca mamei lui....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 19:50 in data 16.06.2011

    Exact din dimineata aflarii tragediei ( prin NET - la www. xiarero.realitatea.ro - ), unde s-a anuntat moartea Madalinei , am scris exact ce scriem noi aici, de aproape 1 an ! Sub rezerva cuvantului de onoare va spun ( am martori.... o cancelarie) ca am scris SCENARIUL acelei nopti ( Scandal cumplit, imbrancit pe scari, balta de sange, turnat otrava "cu arta", musamalizat tot, ticluit ce sa minta, SMS-ul, spaima ca, daca zicea la 112 ca e vorba de MADALINA MANOLE, veneau prea repede si-o resuscitau s.a.m.d.. Urmatoarea care mi-a certificat "scenarita" mea a fost Dna HARRA, iar, mai apoi, voi, companionii nostri minunati, empatici si consternati de cele ce se intampla in acest caz! Ne pare SINCER rau de M.M., de copilas, de parintii si familia M.M., dar - spuneti, si voi - , nu ne gandim ca traim in aceasta tara, unde - Doamne fereste ! - , i se poate intampla oricui o tragedie si atunci, ce ne facem cu asa JUSTITIE superficiala??? Cineva , din Germania, spunea ca la ei, se SECHESTRA vila si nu mai avea voie nimeni sa patrunda decat oamenii legii. Or Puiu-cuuuuuuu s-a plimbat ca " Voda prin loboda " cu mamicuta lui, OCROTITA cu CERBICIE si cu tarfa, care s-a facut vizibila si poate, chiar vocalica, jalonand locul lor, in averea trudita de Madalina noastra supebisima ! Asta e oful romanilor adevarati ! Asta simt cand scriu, si eu, uneori, aici. Multuiri sincere ziarului "RING" - " supapa noastra de supravietuire" ! Ziar care a vazut ca - articolele despre M.M. - sunt cu zecile, interminabile, la obiect, iar uneori vindicative ! Scrise cu SUFLET si cu INDIGNARE ! Ce simt acum, dupa un an? Simt ca Niciodata - in RO - , nu se va afla ADEVARUL ! Ma doare sufletul ca mi-am indoctrinat baietii nostri cu PATRIOTISM decent, adevarat ca sa ramana in RO; sa nu plece in SUA sau in alta tara democratica ! N-am sa-mi iert asta, niciodata !

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 19:32 in data 16.06.2011

    Acest procuror moldovan, nu ca trebuie contestat, dar trebuie chiar blamat si dat afara la felul cum s-a batut joc de investigatia unei morti atat de suspecte, a gasit si pe cine sa menajeze , pe suspectul numarul unu. Daca a luat mita trebuie eliberat sa nu se mai auda de el.De suferinta unor oameni nu-ti bati joc in felul asta , lasandu-l pe impostor sa-si bata joc mai departe de ei, acaparand toata averea fiicii lor , dupa ce a avut interesul s-o lichideze. Motivul crimei se baga in ochi de ce moldovanul nu a vazut asta? el chiar seara nu se mai uita pe la tv sa vada ce aberatii spune protejatul lui?

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 19:19 in data 16.06.2011

    Orice om are dreptul la actul de justitie!!!!! unii l-au dat in judecata si pe Dumnezeu!!!! altii si-au dat in judecata propria burta l!!! ca mananca prea mult si le distruge sanatatea!!!! SI atunci de ce puiucii atat de mult sunt consternati de faptul ma domnul Manole s-a adresat in justitie ,nefiind de acord cu actul de justitie ce i s-a facut ficii sale, avand dreptul legal la asta si putea sa puna la indoiala si bunele intentii ale lui Dumnezeu nu numai ale PROCURORILOR!!De ce va deranjeaza atat de mult acest fapt, chiar credeati ca totul s-a terminat si v-ati pus pe huzurit pe munca straina?, cam nu o sa va tihneasca,,, statisticele spun ca fiecare al patrulea om din Romania este in proces, oamenii isi cauta dreptatea, dreptatea lor, e dreptul lor, doar ca aceasta dreptate e la fundul marii si unii ca procurorul Moldoval o baga si la mai adanc,,,

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 19:02 in data 16.06.2011

    Auziti , nu le place, adica cum a indraznit domnul Manole sa zica procurorilor ca nu si-au facut treaba. Pai daca arati acest dosar si unui copil va zice ca procurorii nu si-au facut treaba, ce mari descoperiri au facut si ce tehnica supra moderna au folosit ei , daca nici macar amprentele de pe pahar nu au stabilit ale cui erau cica era amprentele a unui deget al Madalinei, restul amprente neidentificate, Pai ei au dat verdict de NUP, doar ca te-au crezut pe cuvant mai Petrule,, cand tu erai suspectul numarul unul , ei au crezut tot ce le-ai zis fara sa confrunte cu nimic,,,,Acea hartie nu era scrisa in acea seara, cum de au luat-o pe bune? Eu sa fost in locul lor judecam invers, pai daca ea ti-a lasat aceasta hartie cu cateva luni inainte de seara fatala, inseamna ca tu ai dosit-o s-o ai ca proba si tot acest timp i-ai pregatit sfarsitul,fiind protejat de hartie,, Daca acea hartie era gasita de ei ,daca era la vedere ,daca era scrisa de ea ,in acea seara ,era altceva.La fel si cu mesajul de pe tel ei, cum de acel tel nu a fost luat si analizat si lasat tie ca sa vb de pe el,,, Daca tu crezi ca asa se face o ancheta ca un cazul tau , pai n-ai decat sa dai la drept si sa te faci mare procuror si sa deecoperi si tu crimele in felul asta,,,

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 17:29 in data 16.06.2011

    Da,le are cu aluziile,cu vorbele spuse asa la nimereala!!!Un singur lucru uita puiucii si anume ca adevarul va iesi la iveala,oricat s-ar da ei cu curu' de pamant...e in legea firii,sa plateasca vinovatiii si bine ar fi sa se intample cat mai repede pt a curma suferinta cumplita a parintilor ei.Doamne ajuta!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 16:21 in data 16.06.2011

    un tip, care zicea ca e dr,. a comentat undeva cazul asta si a aratat in ce fel se poate zice ca e asa-zis ''accident'' IA SA VEDETI VOI GANDIRE LOGICA: TIPUL ISI IMAGINEAZA O CEARTA STRASNICA, CA ACELEA CE SE PRODUC INTRE NORA SI SOACRA SI MAI INTERVINE SI SOTUL CARE TINE CU ,MA-SA....CICA ASTA S-AR FI DERULAT LA ETAJ, IAR EL AR FI AGRESAT-O...FAPTA DUPA CARE EA A FUGIT JOS, A CAZUT CU CAPUL RAU SI SI-A PIERDUT CUNOSTINTA. MAMA SI FIUL AU CREZUT CA A MURIT, SI CA SA MASCHEZE ASTA IN SINUCIDERE, I-AU TURNAT FURADANUL PE GAT. //// APOI AVEAU SA AFLE SI EI CA EA NU AR FI MURIT DE LA CAZATURA DACA O REANIMAU, CI DE LA CE AU FACUT EI. CE ZICETI?? SUNA REALIST?? SE POTRIVESTE ACELUI GEN DE ENUMERARE:..IN CARE EL ZICEA CA LAURA STOICA ''A FOST OMORATA ACCIDENTAl'', TEO PETER,'' A FOST OMORAT ACCIDENTAL''..SI AR FI SCAPAT SI IDEEA CA 'MADALINA A FOST OMORATA ACCIDENTAL...DAR S-A OPRIT LA TIMP, A TACUT BRUSC, A PLANS ...deci sel in felul asta se exprima. Si niciodata nu a zis 'nevasta-mea s-a sinucis''. Ba zice ca dorea sa vegheze, ba ca a fost inger ratacitor, ba cica a fost ''alegere'', a fost ''eliberare''. CE ZICETI ??/// SA NU UIT, MAI DEUNAZI A ZIS CA ''TATAL EI ARE TOATE RASPUNSURILE'' (mama ce le are cu limbajul aluziv !! ).LE ARE, E ADEVARAT. PE UNUL SINGUR NU IL ARE, SI ANUME CE S-A INTAMPLAT CU FATA LUI LA O ZI DUPA CE A VB. CU EA LA TELEFON SI AU CONVENIT PARINTII CA VOR VENI DE ZIUA EI. RASPUNSUL ASTA IL ARE EL.

     

  •  

    scris de pentru nicol (catalina) la ora 15:42 in data 16.06.2011

    ce simpatica esti cand sari in ajutorul mamelucului,acum ca te-ai vazut cu burdahanu plin,masina,bijuterii sigur ca ai tupeu sa ne tragi de urechi pe noi cei care nu ne lasam intimidati de voi haita de hiene care va considerati ingeri desi in dosarul matrasit se vede cu ochiul liber ca ati spus numai minciuni.mm sa sinucis???atunci de ce va ofuscati asa???lasati sa se redeschida ancheta si dovediti tuturor ca sunteti nevinovati,dar oare sunteti nevinovati???din comportamentul vostru reiese altceva.puiucule intr-o zi lacrimile sotilor manole ti le va intoarce dumnezeu inzecit ,razi acum cat mai ai timp ca nu stii ce iti aduce ziua de maine...si ce ai dat aia vei primi.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 15:05 in data 16.06.2011

    Ar fi si spre binele vostru, daca nu aveti nimic de ascuns, ca aceasta ancheta sa se redeschida si atnci sa dati din voi tot ce stiti si sa va fie toate declaratiile confruntate cu a marturilor si atunci sa va bateti cu pumnul in piept ca sunteti curati ca lacrima, si nu sariti la gatul domnului Manole, stiu ca va precepeti sa reduceti la tacere , dar de data asta acceptati confruntarea tet a tet si dovediti ca sunteti oameni cu sufletul curat... Faptul ca MM a ales sa plece dar nu in tacere ,dar impartasea gandurile cu tine mai Petre, nu te disculpa, pentru ca ai stiut dar ai acceptat, si nu ai cerut nimanui ajutor nu ca era in interesul ei, dar tacerea era in interesul tau,,, acuma ca nimeni nu stie ce s-a petrecut acolo , sa nu crezi ca vei fi crezut tot ce ai sa declari,,, Mai sunt si lucruri logice , ar trebui sa tii cont si de ele si sa nu inventezi povesti cu ingeri rataciti.Daca a fost alegerea ei atunci de ce cad pe tine suspiciuni? de ce ea nu s-a sinucis in afara casei? departe de casa , fara stirea ta? de ce a preferat cu tine si cu mamicuta ta in casa?,,, Tu chiar sfidezi toata logica si vrei sa credem ca de nebuna s-a sinucis MM? de nebuna o facea oriunde nu astepta sa vina ma-ta de la Botosani s-o ajute....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 14:59 in data 16.06.2011

    Multa putere parintilor indurerati ai Madalinei Manole!Dumnezeu sa va binecuvanteze dragi parinti!Lasati lumea sa vorbeasca...pana n-o mai putea!Veti invinge dusmanul fiicei dvs1Dar nu aici,in tara..ci mai departe la Cedo!Va doresc din toata fiinta mea mult succes si multa rabdare!Mult a fost...putin a mai ramas...se face in curand anul de cand Madalina a plecat lasand in urma ei numai durere si intrebari cu duiumul..la care nimeni n-a raspuns cu subiect si predicat.Veti invinge!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 14:43 in data 16.06.2011

    Măi nicol - admiratoarea de călăi, ia spune din ce sectă faci parte cu "închinatul la icoane"? Cum iți permiți să jignești niște părinti îndurerați? Eu ii văd prea răbdători și educați fată de ceea ce li se-ntâmplă, pană acum alții l-ar fi scuturat bine de tot pe idolul tău să spună adevărul. De ce-i frică de redeschiderea dosarului? Ești cumva și tu implicată de-i iei apărarea? Cine ești? Cătălina? Nu-ți dai seama ca ești ridicolă? Se vede când faci pauză intre înfulecături: când delirezi pe aici! Butoi de varză murată ce ești!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 13:31 in data 16.06.2011

    Pt cel care mi s-a adresat cu ''mesterul Manole''...mai sustinatorule infocat al sectantului nebun de legat...eu locuiesc in SUA si se poate verifica serverul....ora la care am scris era f convenabila pt mine....acu' e dimineata la mine si-mi savurez cafeaua citind bazaconiile voastre......ai impresia ca parintii Madalinei stau calare pe site 24 din 24?Voi credeti ca parintii Madalinei n-au altceva mai bun de facut decat sa se razboiasca cu voi in declaratii pe site????Doamne,apara si pazeste......nu-i bai daca nu se redeschide in tara dosarul Madalinei......se va redschide la HAGA...si acolo a luat-o in freza puiucu si ai lui!!!!Dumnezeu are el CAILE LUI...asa ca lasati-o moale....Pt famila Manole,oameni buni nu va lasati...mergeti pana la capat cu aflarea adevarului...lasati rauvoitorii sa spuna tot felul de prostii....dvs trebuie sa va concentrati doar pe ce aveti de facut!Doamne ajuta!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 12:30 in data 16.06.2011

    zau puiucule,uite ca nu vreau si ma intereseaza in continuare ce face justitia in acest caz in care ai spus doar minciuni tu si complicii tai,de viata mea amoroasa am eu grija tu uitate in oglinda,dati doua palme si apoi indrezneste sa dai sfaturi altora,poate ai uitat ca din cauza curvaraseli tale ai bagat o femeie in pamant.MULTA SANATATE FAMILIEI MANOLE SI OAMENI BUNI NU VA LASATI PANA NU AFLATI ADEVARUL DESPRE MOARTEA SUSPECTA A FICEI VOASTRE SI LUPTATI IN CONTINUARE SA VA RECUPERATI NEPOTELUL ,MULT SUCCES SI DUMNEZEU SA VA AJUTE.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 12:21 in data 16.06.2011

    JAVRA ORDINARA ESTE CINE A SCRIS (MANOLE) .AICI TE POTI DA ORICINE SI SA SCRI ORICE SI CE NU ESTE ADEVARAT SA SI INVENTEZI....DAR NOI CREDEM CE VREM.UN LUCRU E SIGUR CA MADALINA SI-A LUAT VIATA SI NIMENI SI NIMIC NU-I DADEA ACEST DREPT MAI ALES CA AVEA UN COPIL.NU MA INTERESEAZA ALTE COMENTARII.

     

  •  

    scris de ptr.nicol alias sectantul scelerat la ora 11:07 in data 16.06.2011

    VEZI-TI DE VIATA TA AMOROASA SI NUMAI MURI DE GRIJA SOTILOR MANOLE.DIN RESPECT PENTRU MEMORIA FIICEI LOR PUTEAI SA TACI.NUMAI VORBI DESPRE EI CA NU ESTI IN LOCUL LOR.CAND VEI FI NU VEI MAI AVEA ATAT DE MULT TUPEU.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 10:50 in data 16.06.2011

    mestere manole???nu tie rusine porcule sa il mai si jignesti pe saracu om dupa ce iai provocat cea mai mare nenorocire,ai intrat in casa ficei lor ca o piaza rea si iai provocat numai necazuri,ai bagato in pamant cu curvaraseala si tirania de care ai fost capabil si nici acum nu te opresti,poate te amuteste d-zeu pe veci ,si tie iti va da d-zeu dupa fapte si minciuni ca oricum ai pacate mult mai multe decat el,tu crestin??tu admirabil???atunci de ce aduceai vraci sotiei tale in loc sa o duci la doctor??asa fac sectanti,iar cat de admirabil esti am vazut cu totii din comportamentul tau si mai ales fata de parintii celei de pe urma careia ai casa,masa...ii urasti ca nu te-au vrut niciodata,domnul manole te-a citit de prima data si a inteles ca sub masca de miel bland se ascundea chiar diavolul.rusine sa iti fie nenorocitule.

     

  •  

    scris de nicol la ora 10:44 in data 16.06.2011

    Doamne, ce de lume cu susul in jos! Am spicuit cate ceva din prostiile debitate cu atata siguranta de sine, DOAR DE SINE - in josul paginii. Nu va uitatila poya aceasta, nu mai departe de alte comentarii si alte poze... Acesti oameni - parintii Madalinei - sunt macinati de nervi, de ura si de neimpacare cu ceea ce s-a intamplat. PROBABIL, LA MINTEA CELOR CARE SCRIU AICI AR TREBUI SA REVINA MADALINA DIN MORTI SI SA LE SPUNA CU GURA EI: Da, parintii mei - pe care nici nu v-am numit in testamentul meu - am vrut sa mor si am facut-o! De ce nu credeti? De ce il acuzati pe sotul meu???? De ce umblati hai/hui prin toate tv/urile, de ce va lasati mani****ti si trasi pe sfoara de DORITORII DE SENZATII TARI SI DE AUDIENTA SAU/SI VANZARE DE ZIARE? lUATI LUCRURILE ASA CUM SUNT, NU SE MAI SCHIMBA NIMIC. cAT VENIN SE SCURGE IN ATAT DE MULTA LUME, POATE NEIMPLINITA SI FRUSTRATA DE CINE STIE CE NECAZURI PERSONALE... Doar pentru ca Puiu Mircea e cu adevarat un om delicat, un om sensibil, poate inhibat, poate sensibil, timid...si nu iese ca TATELE SA TIPE IN VAZUL LUMII. Doamne, numai ce mi-amintesc de imaginile cu acesti bieti oameni / DEVORATI, DOBORATI DE RAUTATE, NU DE DURERE. Durerea se inabusa, se plange la cimitir, in fata icoanelor, nu se striga pe strazi, pe la porti, prin tribunale... E imposibil sa nu va dati seama / fara sa fiti niste psihologi sau psihiatri > de ce privire are Dl. Manole... Parca ar omori pe cineva.. A strans atata ura in sine, de-i va ajunge TOATA VIATA, CHIAR DE-AR FI SA TRAIASCA 100 de ani de acum incolo! Dar ce nu stiti si nu stie nici Dl Manole, este ca URA MACINA INTERIORUL, si s-ar putea sa fac POC intr-o buna zi! Si atunci ar avea din nou paparatii ce sa scrie! Ar trebui aici nu numai Alin Oprea sa vina sa spuna si sa-l sustina pe Dl Puiu, ci si toti colegii de breasla ai Madalinei, ai lor, prieteni comuni, cunostinte... Dar de fapt nu are rost, aici sunt oameni care nu au decat propria rautate si propria duecata. Ce conteaza ATATI PRIETENI CARE I-AU CUNOSCUT? Parintii sunt parinti nu prietenii unei familii tinere. F>Rar cand tinerii se confenseaza parintilor si-si fac prieteni din ei.. Sunt parinti / SI ATAT! Ii respecti, ii cinstesti la zile mari... darnu iti spui tot sulfetul si toate sentimentele tale lor, parintilor. Ei sunt alta generatie! Inteleg si percep altfel *lucrurile*. Iar Dl Manole, are tupeul sa spuna procurorilor ca nu si-au facut DATORIA. Datoria lor nu este CA SA-I DEA DREPTATE Lui. Ca oricine si orice s-ar face, daca nu SPUN CA EI - familia MNAOLE- NU E CORECT!!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 10:16 in data 16.06.2011

    nu apare declaratia, verificati

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 09:15 in data 16.06.2011

    aha ///ai impresia ca scrie 'mesterul manole' aici // uite ca eu nu am de-a face cu domnul manole de niciun fel, dar nu am putut sa ma tin deoparte cand am vazut cu ce tupeu ai mai javra , dupa ce i-ai bagat fata in pamant, ai iesit la cateva zile sa zici ca de-aia s-a omorat madalina, ca a batut-o ma-sa cu batu la fund cand era mica, si l-ai luat pe iuda sa fie rezoneur, ce zici tu, el sa zica ''rezon'',,,// uite ca si acum imi amintesc ca tu ziceai de asta, iuda ca stie si el ca maica-sa o critica la telefon, apoi ai zis de parinti, cum ca le dadea bani, de incepusera prin presa sa critice pe bietii parinti pt. asta // tu - javra ordinara ramasesesi in ditai casoiu artistei si cu masinile si am vazut ce faci cu bunurile ei, si erai basicat tot ca vezi-doamne parintii gresisera // cand ai mai aparut si ai zis ca mama ei a mancat la pomana, si ea era biata fiinta cu perfuziile pe ea,..o fi gustat biata fiinta..vai..ce durere le-ai prilejuit in viata asta acestor oameni !!!! ce durere si ce cosmar ne-ai prilejuit si noua, om al grotelor ce esti, nu stiu cum de fata aia a avut curaj sa semneze ca va fi nevasta ta. Dar poate te vor inchide si ne racorim si noi , ca ai imbolnavit de nervi o tara !!/// sansa ta e sa o mai scalde pe aici cu dosarul, sa se faca ca uite nu-i, ca in clipa in care decid sa lase asa, va pleca inafara si ti-ai dat foc la valiza ! ! aia care lucreaza acolo nu cred in naluci si alte bazaconii ca la noi in tara prostilor !!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 08:21 in data 16.06.2011

    mestere Manole n-ai cu ce te ocupa de tot scri pe acest site?SE VEDE DE LA DISTANTA RAUTATEA TA .NUMAI TU SCRI AICI.DACA FIICA TA A HOTARAT SA-SI PUNA CAPAT SI TU ESTI DE VINA CA POATE ASA AI CRESCUT-O.NUMAI DA VINA PE ALTII CARE AU SUFERIT SI VOR SUFERI MULTI ANI DE AICI IN COLO.NU ESTE ADEVARAT NIMIC CE SCRI AICI ...VECINII SI TOTI OAMENII ,COLEGI STIU CE FEL DE OM E PETRU.ESTE UN CRESTIN ORTODOX ADMIRABIL,NICI SECTANT CUM IL FACI MATA NU E.DUMNEZEU ITI DA DUPA MINCIUNILE PE CARE LE SCORMONESTI MATA.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 02:53 in data 16.06.2011

    Vine si alin oprea ca sa se bage si el in seama in loc sa-si vada de besinile lui.....bai,aline aici e vorba de o viata de om curmata brusc nu de discutii intre baieti,la o cafea,intre spectacole...asa cum faceai tu cu puiucu inainte de a pune saua pe ea...E normal s-o fi adorat inainte......dar dupa ce-a luat-o cu acte si0a dezvaluit caracterul de om calm si cultivat....nu vezi ca rad si curcile de tine?1De unde calm,cand el urla din toti bojocii?De unde cultivat cand ,amaratul nu are in vocabular decat vreo 200 de cuvinte....printre ele sta la loc de cinste cuvantul ''mizerie''...de unde educatie cand invita parintii sa arunce ciocolata peste gard?De unde educatie cand ii spunea lui Maruta ca si daca el le interzicea sa vina la MM(deci nu neaga categoric ca nu le-a interzis!)mama ei trebuia sa vina si sa doarma sub gard ca sa fie aproape de fiica bolnava?!Oameni buni,stimati judecatori,luati seama la vorbele acestui puiuc!!!!E foarte periculos acest om1Ganditi-va la copilasul care-a ramas in urma Madalinei!Nu-l faceti si pe el sa traiasca aceeasi drama pe care a trait-o mama lui!!!!Doamne fie-ti mila de copilul si parintii Madalinei!Potoleste sceleratul,lumineaza-le mintea procurorilor sa vada ce soi de individ au in fata si purcedeti la o ancheta serioasa...nu caca-maka...ce-a fost pan-acum!!!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 02:24 in data 16.06.2011

    ea era o fiinta cuminte, nu se manifesta cu urlete... doar pe el il 'vad' urland de la ranza ca un bou !! HALAL SA-I FIE, CA A BAGAT IN PAMANT ASA OM BUN SI DITAMAI ARTISTA !!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 00:47 in data 16.06.2011

    da ce voi chiar ati crezut ce spunea cantaciosu alin ca puiucu e calmitatea intruchipata???vecini din otopeni spun exact invers ca tipa si urla ca un dement si ca in aceea noapte sa auzit cearta in vila si luminile au fost aprinse pana dimineata,nici vorba de mancare,sampanie,amor...poate mai degraba omor,dar sa asteptam ziua redeschideri acestui dosar tare dubios.felicitari domnule levant iati servit lectia vietii acestui netrebnic publicand dosarul,tipa si urla puiucul nu vrea redeschiderea dosarului frica il inebuneste dar noi ne rugam la d-zeu si speram ca in sfarsit vom afla adevarul.puiucule ce probe(minciuni)mai pregatesti acum?s-au ai de gand sa spui adevarul??s-au poate mama ta ca ia il stie mai bine ca tine.....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 23:12 in data 15.06.2011

    URLETELE URANGUTANULUI SE AUZEAU?? MA CREDETI CA ACUM CHIAR IL POT IMAGINA? PAI L-AM VAZUT ATUNCI LA MARUTA CUM URLA SI AGITA FOILE ALEA PE SUS, PE URMA IN ALTE SECVENTE AM REMARCAT CUM SE MANIFESTA CAND E MANIOS..//// .MAICULITZA-MAMA, AI IMPRESIA CA RUPE TOT, CA INCEPE SA DISTRUGA IN JUR, ESTE CHIAR PERICULOS !! tre sa fugi din calea lui !! //// DAR EU MAI AM IMPRESIA CA SI MAMUCA II STE DE FRICA PUIUCULUI, CA STIE CA E CU CIOCU' MARE SI CARAIE RAU DE TOT...CRED CA TOATA LUMEA IL STIE DE VIOLENT SI COLERIC, CA SA NU ZIC CHIAR 'ISTERIC'... calm....sezi bland... ''viata e frumoasa''...(te sugestionez cu niste 'incantatii' ca vraciul acela)...SPUNE-TI SI TU ASA: ''SUNT UN NOROCOS''..''CATALINA MA IUBESTE SI VOI FI MEREU CU EA...'' (chiar de voi fi 'undeva' ea tot va veni cu gogosi ..cu chiftele..'' VA VENI, VA VENI DRAGA DE EA, ..DACA LA INMORMANTARE SI ERA ACOLO CU OCHII PE TINE NU CUMVA SA CAZI, DAR LA ...'STII TU UNDE..'..CUM SA NU VINA?? MAMUCA NU CRED CA VA VENI...DESI AR VREA..DAR NICI PE EA NU O VA LASA SA IASA..CA SI LA 'ELE' E TOT CU REGIM SPECIFIC !!

     

  •  

    scris de ALEX la ora 23:07 in data 15.06.2011

    normal ca publicarea dosarului il deranjeaza cel mai tare,de aceea la si amenintat pe domnul levant ca prin gestul lui a adus in opinia publica matraseala grosolana,el se si vedea papand fericit cu scrofalaul averea copilului.ai vazut puiucule ca ce a spus carmen harra se adevereste??de s-ar adeveri tot ce a zis (da doamne)atunci redeschiderea dosarului iti va aduce exact ce meriti tie si la totii comlici tai,sunt curioasa cu ce minciuni mai vii de data asta??ce minciuni va mai spune maicata,iuda,eiiiiiii puiucule e un d-zeu si de pedeapsa lui nu vei scapa,sa vezi tu "ingeri rataciti"pe la puscarie.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 22:17 in data 15.06.2011

    Oameni buni,ei nu s-au gandit o mie de ani ca dosarul va incapea pe mana presei si oamenii vor vedea masluirea acestui caz.....toti se asteptau ca dupa anuntarea verdictului...parintii vor inceta sa mai faca presiune,ziarele le vor da cu tifla acestor parinti amarati si distrusi de neomul pm si gata,va ramane asa,ca-n gara.......sunt convins suta la suta ca n-au luat in calcul varianta publicarii dosarului!!!De ce credeti c-a luat foc indureratul cand a vazut poze si dcelaratii din dosar?1Pt ca stia ca daca se va deschide aceasta cutie a pandorei va urma ao alta ancheta,alte reconstituiri,alte declaratii ,etcDe aceea era el mort de frica si groaza...nu pt ca o revazuse pe 'Ea'' acolo,moarta,lovita,intr-o balta de sange si cu burta plina de furadan...putin ii pasa lui de EA si de familia ei...pe el il doare de El si de familia lui,de blonda......copilul e ultimul...de el trebuie sa aiba grija pt ca n-au incotro...inseamna munca,averea Madalinei,adica 75 la suta din munca ei...deci,e important!!!Restul,parinti,frate,nepot....la groapa cu toti....mp nu vrea sa stie nimic de ei dar are tupeul ordinar sa vorbeasca de acel testament in care MM ii cerea sa vanda tot si sa le dea si alor sai(frate,cumnata si nepot)Sper sa-ti sune sfarsitul in libertate,mp esti un pericol social,un exemplu negativ!

     

  •  

    scris de carmen la ora 22:17 in data 15.06.2011

    dosarul se va redeschide indiferent de dorintele puiucului,nu stiu in ce masura se va reancheta pe bune,e jenant in ce hal si-a batut joc domnul moldovan de sufletul sotilor manole si memoria ficei lor,puiucule instruiesteo pe mamuca si punetiva de acord ca de data asta va trebui sa spuneti adevarul,fara rosii,branza si alte bazaconii,spun vecini tai ca a fost mare scandal in aceea seara in casa madalinei,oare cu cine te certai ca toti spun ca se auzeau urletele tale ca de obicei,si mamuca va trebui sa spuna tot chiar sunt curioasa cum va face ia fata acestei situatii dat fiind ca tremura chilotii pe ia si are cosmarurii noaptea la gandul acelei nopti in care ati ajutato pe madalina sa se"sinucida".....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 21:58 in data 15.06.2011

    petru mircea, va trebui sa povestesti toata grozavia ce s-a petrecut acolo noaptea in casa madalinei !! ceea ce a fost adevat, nu ceea ce ai vrut tu sa retii sau ce ai reprimat in memorie in tot acest timp.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 21:35 in data 15.06.2011

    Pai s-a amanat pt ca nu era pregatit procurorul de caz...trebuie sa dea explicatii pertinente...sa ne spuna de ce nu s-au l;uat atatea in considerare....si sunt o gramada...incepand chiar cu seara mortii...priviti imaginile difuzate si vedeti un cuplu mai mult decat distant...din care procurorul aluat doar cateva imagini dar intre cei 2 atitudinea e mai mult decat graitoare...apoi au ajuns acasa si au facut o gramada de lucruri in doar o ora si ceva...masa festiva....rosiile,branza stropite din belsug cu sampanie?! Pe urma urarile de la miezul notii....dupa haine se vede ca MM nici macar n-a ajuns la etaj...adica in pat pt ca purta haine de casa...un trening,un maiou....nicidecum pijamale sau rochie de noapte....deci,sa recapitulam ..la 12 noaptea el zice ca i-a urat sotiei lui La multi ani si apoi s-au culcat,au adormit imbratisati....iar la 2:30 apare pe tel ei mesajul de adio...ce-o fi facut in tot acest timp Madalina?Dadea mesaje?Nu pt ca nu apare nimic...Plngea?!Nu prea cred....daca ar fi dormit si ar fi coborat jos sa se omoare ar fi trecut prin camera ingerasului ei sa-si ia ramas bun ca o mama buna si soacra s-ar fi trezit pt ca doar nu-i bustean sa nu simta....minciuni la greu....s-au certat ,ea le-a vorbit clar despre divort,si-a luat cheile ,a vrut sa plece dar n-au lasat-o iubitorii de avere,mp si alui maicuta......si uite-asa s-a ''sinucis'' MM!!!Au aranjat pana dimineata totul,au sunat de pe tel ei ca sa nu apara suspiciuni,la salvare au anuntat ca Magdalena Mircea e cazuta pe podea si gata...pe parinti nu i-au sunat pt ca ei sunt cantitate neglijabila......doar mp avea si are parinti!!!MM n-avea parinti...ea era inger ratacit pe pamant...menit sa produca pt el si sectantii lui iar acum era trimis acolo de unde venise...frumoasa teorie ..buna pt handicapati....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 20:42 in data 15.06.2011

    hai sa va zic de ce s-a amainat: 1) pt. ca procurorul moldovan a dat-o chix cu dosarul si ar trebui de aici regandita schema 2) pt. ca puiucul sa mai beneficieze de libertate; sansa lui de a mai fi linistit este de a o tine scaldata pe aici pe la romanica, cu ''uite dosarul nu-i dosarul, uite'' ca se deschide stai ca nu se deschide, deci e un fel de diversiune, asa fel ca sa-l mai pasuiasca..... AL DRACU PUIUC, CE SE MAI DADEA RANIT IN ARIPA CA E TRAUMATIZAT DE POZE SI CA SA SE REANALIZEZE CAZUL ....APOI..SA NE DUCEM CU FLORI SI CIOCOLATA LA EL LA COPIL... mama ce dramatism, la faza asta trebuia sa scoatem toti batistele ca la filmele indiene de pe timpuri si sa plangem in hohote, apoi sa le stoarcem pline de lacrimi...DATI-VA SEAMA CA ASA A FACUT SI CU MADALINA, JAVRA DRACULUI, DE SE SIMTEA EA IN PLUS IN PROPRIA CASA SI AVERE. MAI SMEKERE, DACA PE BIATA MADALINA AI FACUT-O DE CREIERI CU DRAMATISMELE TALE DE 2 LUI, ETE CA LA NOI NU TINE FAZA,...// DU-TE LA TANTEA TA SA TE ALINE CA SA ''COMPATIMITI IMPREUNA''... EA E BUNA...''BUNA''...''NU E O STRAMBA'..PE EA O PREFERI SI DE-AIA MADALINA A AVUT DE PATIMIT, DE LA CURVA CARE S-A BAGAT PE CASA EI. DE CAP SA VA FIE, ADULTERUL ''SE PLATESTE''.. DIN CAUZA LA POARCA AIA A RAMAS COPILUL FARA MAMA IN VIATA LUI !!! fai tuta dracului care incaleci masina madalinei, ai pus tu bani sa o cumperi, jigodie? cu ce platesti folosinta masinii madalinei manole, curva ce esti !!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 19:50 in data 15.06.2011

    HAGA ... va face dreptate pt.madalina ,de ce ???tie frica satanistule ????ce ascunzi???daca nu ai nimic de ascuns de ce te impotrivesti,pt,redeschiderea dosarului a sufletului tau pereche ??de ce ???un om fara frica spunea asa hai fratilor mama tata socrule sa facem ceva sa aflam adevarul ai improscat cu noroi in biata madalina trantorule nu vei scapa indiferent cat se va taragana acesta minciuna marsava aceasta coruptie e de groaza iti este frica sa mergi sa te plangi in justitie intreb !!! care justitie ??? se taraganeaza cacum ca satanistul are bani ???si da in stanga ,dreapta sa-l salveze justitia RUSINE .de ce nu este audiat sorin ilioaia ???tot de frica justita ca stie multe chiar daca are pacatele lui ne miram ca nu suntem suportati ca romanii pe unde ne ducem ???tot din cauza CORUPTIEI nu avem nume bun ,pt. ce mai este justitie ???curaj ,sanatate multa fam. manole si avocat. barbuceanu .

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 19:47 in data 15.06.2011

    HAGA ... va face dreptate pt.madalina ,de ce ???tie frica satanistule ????ce ascunzi???daca nu ai nimic de ascuns de ce te impotrivesti,pt,redeschiderea dosarului a sufletului tau pereche ??de ce ???un om fara frica spunea asa hai fratilor mama tata socrule sa facem ceva sa aflam adevarul ai improscat cu noroi in biata madalina trantorule nu vei scapa indiferent cat se va taragana acesta minciuna marsava aceasta coruptie e de groaza iti este frica sa mergi sa te plangi in justitie intreb !!! care justitie ??? se taraganeaza cacum ca satanistul are bani ???si da in stanga ,dreapta sa-l salveze justitia RUSINE .de ce nu este audiat sorin ilioaia ???tot de frica justita ca stie multe chiar daca are pacatele lui ne miram ca nu suntem suportati ca romanii pe unde ne ducem ???tot din cauza CORUPTIEI nu avem nume bun ,pt. ce mai este justitie ???curaj ,sanatate multa fam. manole si avocat. barbuceanu .

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 19:46 in data 15.06.2011

    HAGA ... va face dreptate pt.madalina ,de ce ???tie frica satanistule ????ce ascunzi???daca nu ai nimic de ascuns de ce te impotrivesti,pt,redeschiderea dosarului a sufletului tau pereche ??de ce ???un om fara frica spunea asa hai fratilor mama tata socrule sa facem ceva sa aflam adevarul ai improscat cu noroi in biata madalina trantorule nu vei scapa indiferent cat se va taragana acesta minciuna marsava aceasta coruptie e de groaza iti este frica sa mergi sa te plangi in justitie intreb !!! care justitie ??? se taraganeaza cacum ca satanistul are bani ???si da in stanga ,dreapta sa-l salveze justitia RUSINE .de ce nu este audiat sorin ilioaia ???tot de frica justita ca stie multe chiar daca are pacatele lui ne miram ca nu suntem suportati ca romanii pe unde ne ducem ???tot din cauza CORUPTIEI nu avem nume bun ,pt. ce mai este justitie ???curaj ,sanatate multa fam. manole si avocat. barbuceanu .

     

  •  

    scris de PTR CEL DIN MURES la ora 19:45 in data 15.06.2011

    OARE MURESUL IN CE TARA O FI DE ESTI ASA DE ANALFABET SI AGRAMAT?FACI MAI MULTE GRESELI DE ORTOGRAFIE DECAT UN COPIL DE CLASA INTAI,OARE LA "CONSERVATOR"ALATURI DE SECTANTUL CRIMINAL TI-AI DESAVARSIT" STUDIILE"?NU-L MAI TINE IN BRATE PE CRIMINAL CA O SA CAZI CU TOT CU EL.E PE ZI CE TRECE MAI ANIMAL SI MAI NESIMTIT.S-A FACUT CAT UN PORC DAR O SA SLABEASCA LA JILAVA CA ACOLO MANCAREA NU E ASA DE BUNA.STAI NUMAI SA SE REDESCHIDA DOSARUL SI ATUNCI SA VEZI......TOTI SECTANTI VOR AVEA CIOCUL MIC,mic,mic,mic.CAT DESPRE SOTII MANOLE NU EI SUNT RAI CI SECTANTUL CRIMINAL ESTE DIABOLIC.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 18:58 in data 15.06.2011

    Da,are bani,ticalosul dar n-are cinste!!!!Tineti minte ce va spun;Dosarul se va redeschide si se va judeca in exterior daca aici nu este posibil......acolo,juratii nu vor mai lua bani de la impostor....pt ca ei vor fi impartiali.EU ma intrem mereu de ce s-a mai amanat...pt ce ?!Sunt prea multe dovezi de ''nevinovatie'' ale puiucului????De ce n-a fost audiat acela DRAGOS,o fi infractor,are bubele lui dar nu-i CRIMINAL....trebuie aprecita pt faptul ca vrea sa depuna marturie,sa spuna cee ce-a auzit in casa groazei de la acesti nemernici...nu vedeti ca de fapt marea lui iubire aratata ingerului ratacit e de fapt marea lui ura impotriva a tot ce tine de MM....tot...ma tem si pt copilasul ei care nu-i in siguratnta cu mp si mamuca lui...Pacat de Madalina!Pacat de parintii ei!Pacat de copilasul ei...Doamne ce trist!!!Cand ma gandesc la Madalina mi se face rau....cruda soarta a mai avut cu fariseul asta impotent!Nu-i capabil de nimic...nu tu casa,nu tu bani agonisiti pt zile grele,nu tu carnet de sofer...nimic nu- i de capul lui....doar minciuni...si iar minciuni

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 18:34 in data 15.06.2011

    Tin minte ca pe la inceputul acestei tragedii, se vorbea de un barbat ,care face ani de puscarie, pentru ca sotia lui s-a ridicat de langa el din pat , refuzta de el sa faca dragoste cu ea si s-a aruncat de la etaj...Cum de i-au gasit acelui om vina si in cazul MM nu e nimeni vinovat?Oare pentru ca prea indureratul sot s-a grabit repede sa declare ca i-a oferit placeri nebanuite Madalinei cum numai el stie s-o faca in acea seara? Cum de o femeie, a carei gandire statea doar cum sa nu fie, o intereseaza sexul?un inger ratacit a sosit pe pamant sa faca sex cu pamanteanul Petre? Ce se ascunde dupa aceste vorbe, ticluite , spoite sa arate mare dragoste ce i-o purta, dar defapt care nu a fost nici odata intre ei?Vedeti el nu e bun mai la nimic nici sa conduca o masina, dar s-a autoproclamat cel mai cel , mascul , care o fericea prin simpla lui bajbaiala fie cu limba sau cu altceva,,, Aia era fericirea pe care o poate el darui unei femei vedete, care avea nevoie de LIBERTATE, SUSTINERE, SI INTELEGERE!!! si nu de limbile lui aducatoare de fericire , cum numai el stie s-o faca.... of, of ,of, ce soi de om incomod si greoi de digerat, si marele ghinion al MM a fost ca a cazut pe capul ei....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 18:18 in data 15.06.2011

    pai mp are bani cacalau sa tot dea pe la avocati sa-l scoata basma curata... Odata ce nu i-a facut el acei bani, cu sudoarea fruntii lui, normal ca da cu eii in stanga si-n dreapta ca sa fie aparat !! Si avocatul e vehement ca. la cat ii baga sa il apere, asta s-ar lupta si cu dumnezeu !!! Dar banii aia sunt din munca asidua a unui om cuminte si calculat, care s-a chinuit o viat cu deplasari si concerte, care manca pe fuga si nu avea un loc stabil sa puna capul sa doarma...Iar puturosul puturosilor, daca a nimerit taman in punga cu aur...in comoara ....i da aluia cat cere..

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 18:04 in data 15.06.2011

    Daca puiucu nu ar avea nimic de ascuns nu s-ar impotrivi redeschiderii dosarului. Aici e o nebuloasa: familia Madalinei (ca si noi toti care vedem ca nimic nu se potriveste) este nemultumita de anchetarea cazului de catre procurorul Moldovan. Deci ar trebui ca acesta, respectiv procurorul Moldovan, sa se opuna, nu? Ei, in acest caz, suspectul nr.1 se impotriveste...Deh, traim in tara tuturor paradoxurilor, nu?

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 17:27 in data 15.06.2011

    Ce vehement a fost avocatul lui mp!!!Dar eu nu pricep un lucru...cu cine se judeca parintii MM?Cu mp sau cu procurorii care au facut o ancheta de doi lei?!Ce cauta acest farsor,mp cu avocat?1De ce vine?!Ce sa mai spuna?1Iar minciuni?!Ne0am saturat sa-i tot vedem moaca de pomanagiu frustrat!!!!Ancheta trebuie refacuta de la 0...cu alti specialisti...si sa se insiste pe discordantele flagrante intre ceea ce-a ''zis acest sot adulterin'' si IML...s- a inchis dosarul cu foarte multe intrebari neelucidate....cum poate sa-si permita sa spuna mp ca parintii au primit raspunsurile la toate intrebarile?!Cata nesimtire si lipsa de scrupule....asta e in stare sa-ti demostreze ca albu-i negru si negrul alb!!!Doamne,mare ti-i gradina....ai grija de acesti puiuci care n-au nimic sfant in ei!!!!

     

  •  

    scris de VIKY la ora 15:14 in data 15.06.2011

    "A ignorat" cu buna stiinta tot ce avea legatura cu adevarul. Ce este mai grav este ca a ignorat inclusiv minciuna. Am mai spus ca nu se astepta ca dosarul sa fie publicat. Probabil este primul caz de acest gen ,in care un dosar apare pe internet.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 14:41 in data 15.06.2011

    Dosarul trebuie sa fie redeschis. Sunt prea multe inadvertente pentru ca sa fie reluata ancheta si stabilirea pas cu pas ceea ce s-a intamplat. Cele 2 declaratii diferite ale puiucului si cu a mamei sale sunt suficiente, plus audierea lui Sorin Ilioaia. Procurorul Moldovan a ignorat tot ceea cea fost esential pentru elucidarea cazului.

     

  •  

    scris de AURORA la ora 14:40 in data 15.06.2011

    poate da d-zeu si acest dosar va fi reanchetat de o doamna,de regula femeile isi fac mai bine treaba decat unii barbati,cu ce vehementa rafuza avocatul puiucului redeschiderea dosarului ma socat nu alta,tie fricuta pui de naparca???abia astept sa fie reaudiata molda sa vad va fi tot asa zambitoare??si pe scarbosu de iuda si toata sleatca de sectanti.dumnezeu sa o odihneasca pe madalina si sa dea cu puterea lui dreptate pentru ea si familia ei ca in veci acest sectant sa nu ii mai chinuiasca pe bietii parinti carora lea adus cel mai mare necaz cu putinta......ce sa faca saracii asa se intampla cand iti intra satana in casa......d-zeu sa le dea sanatate si sai intareasca sa poata merge pana la capat.

     

  •  

    scris de VIKY la ora 13:58 in data 15.06.2011

    Si totusi nu cred ca vor risca si altii "scaunul",p-tr procurorul Moldovan. Ceva in interior i-mi spune ca: NU. O fi coruptie in Romania,dar nu cred ca se poate trece cu vederea mediatizarea cazului si cel mai grav ancheta facuta p-tr oameni handicapati. Intr-adevar nu sa asteptat nimeni ca dosarul sa fie publicat (nu-i asa d-le Moldovan???) . Greselile comise de domnia voastra nu sant acceptate nici macar la un incepator in criminalistica.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 13:33 in data 15.06.2011

    Da,asa este..tot raul spre bine.Se va ajunge la Haga...poate toata amanarea aceasta e randuita tot de-acolo de sus,de la Dumnezeu...pt ca nimic nu se intampla fara voia Lui!Veti vedea oameni buni,ca acolo vor gasi dreptate.Aici se tergiverseaza pt ca-i procurorul implicat pt ancheta esuata....se trage de timp,doar-doar cor muri parintii.....Ati vazut ce smucit era sufletul pereche?!Ce atitudine de om care nu-si gaseste pacea,linistea interioara?!Dar nici n-o va gasi vreodata...pana cand nu va spune adevarul....pt persoana din Mures.....vedeti-va de treaba!!!!Lasati parintii in pace1Probabil nu sunteti parinte...pt ca daca erati inlocul parintilor MM...l-ati fi linsat dupa toate minciunile turnate!!!Luati aminte la ce spuneti si pe cine sustineti!!!!De era nevinovat acest sot nu se comporta in halul in care afacut-o si o face in continuare.....ar fi fost deschis,cinstit cu parintii si cu toata lumea...pe cand el da cu barda in toti cei care nu-s de acord cu sinuciderea......vai de sufletul lui!!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 10:05 in data 15.06.2011

    Da. faptul ca nu se stie nici pana azi cine a tras in revolutie a creeat un precedent. Si acest caz vor sa-l lase asa inchis, probabil, dar stiu sigur ca familia manole va merge mai departe cu el, ca eu am auzit de multe procese castigate la haga, dupa ce la noi se inchisesera definitiv. Asadar, vorba romanului, tot raul spre bine!!La curtea europeana a drepturilor omului am inteles ca este o instanta ce judeca acele cauze ce au ramas nerezolvate in respectivele tari. Acolo se rejudeca de catre magistrati de nationalitati diferite. Acesta e rolul lor, sa lupte pentru restabilirea adevarului. Nu sa tina cu cineva anume impotriva cuiva. Ci sa faca asa fel ca adevarul factic sa iasa la lumina si vinovatii sa plateasca conform cu faptele pe care le-au comis.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 09:54 in data 15.06.2011

    pt. persoana de bine din mures... nu stiu cum se face ca doar astia care nu stiu sa scrie romaneste nici macar niste verbe in conjugare , de-alea de se dau la clasa a 2-a noi scriem, voi scrieti//sau noi spunem, voi spuneti...ASADAR. ASTIA DE AU MAMLIGA IN LOC DE CIRCUMVOLUTIUNI SI CAND DOAMNA INVATATOARE SE CAZNEA BIATA DE EA SA LE LUMINEZE MINTEA, NU REUSEA SA-I TREZEASCA DIN AMORTEALA DE BONDOCI UMFLATI CU GOGOSI SI PLACINTE CU DOVLEAC...SE VEDE TREABA CA NU AU REUSIT MORMLOCII ASTIA SA TREACA HOTARUL DINTRE PREOCUPAREA DE IMBUIBARE SI CEA DE A GANDI, ASA CA LA CE BUN SA NE PUNEM MINTEA CU ANALFABETII?? STIM:TOTUL E SA AI SA BAGI IN BURDIHAN. RESTUL E FARA ROST.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 09:43 in data 15.06.2011

    Este evident ca adevarul nu s-a spus si investigatia procurorului este de mintuiala . Procurorii din tara asta si care inteleg sa-si faca meseria in asa fel incit sa fie apreciati de societate ar trebui sa ia pozitie fata de aceasta situatia .Este o rusine pt. procurorii din Romania . Acum mingea este la judecator . Sa vedem ce vor face ei in scopul aflarii adevarului . Pentru nimic in lume nu trebuie sa ramina cazul neelucidat , ADEVARUL trebuie spus . Nu au fost razbunati mortii revolutiei si s-a creat un precedant in tara . Criminalii nu dau sama pentu faptele lor , Trebuie sa scapam de acest lucru si pentru asta merita sa luptam .

     

  •  

    scris de O PERSOANA DIN MURES la ora 09:26 in data 15.06.2011

    acesti batrani isi bat joc singuri de ei,se vede clar ca nu-i intereseaza sa-si vada nepotul ...prin faptul ca terciverseaza si interpreteaza cum vor ei totul.poate sa se deschida de zece ori dosarul ca se stie clar ce a fost.degeaba scrie-ti unii eseuri ca nu are rost...o sa spune-ti ca mircea a scris dar va rog sa verificati de unde scriu si ca n-am nimic cu acest individ doar atat ca nu-mi place acest circ..inteleg durerea dar rautatea NU.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 09:07 in data 15.06.2011

    da.... gentilul si generosul de moldovan a dat rasol probabil cum face el deobicei, aratandu-si importanta si nu profesionalismul. Ma gandesc ca asta mai mult a stat la palavre decat sa investigheze, vai de steaua lui ce ancheta a facut. Apoi, cand au vazut mama si fiul ce simplu a fost, a avut tupeu...ea sa zambeasca relaxata cand a coborat din masina (asa de bine s-a destins acolo, te pomenesti ca i-o fi dat si o cafea, le-o fi spus ca pot sa aprinda si o tigara daca ii relaxeaza...), el ..ati vazut in ce fel i-a luat pe reporteri, ca nu poate spune nimic ca e tare-tare tulburat.. si sa asteptam sa fie ''pregatit'' ca ne povesteste de artista noastra cum a murit. CUM SA MOARA ?? ATI MANCAT-O VOI COAPTA, ASA A MURIT, FIIND SI TANARA, SI FRUMOASA SI SANATOASA! HALAL SA VA FIE !! DE CAP !!!

     

  •  

    scris de VIKY la ora 08:18 in data 15.06.2011

    Am spus-o si ma repet ca este un caz foarte "delicat". In cazul redeschiderii, va trebui sa dea cu "subsemnatul" insasi procurorul Moldovan. Este singura explicatie p-tr care se amana. Probabil acuma au nevoie de anchetatori care trebuie" instruiti",cum sa faca ancheta,

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 08:08 in data 15.06.2011

    NU IL VOR ELIMINA SECTANTII !! ASTIA CA EL SE ELIMINA SINGURI !! tre sa faca el o gafa, sa dea cu stangu-n dreptu, sa-si taie singur craca !!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 08:04 in data 15.06.2011

    Nu va fi oprit deoarece lumea a iubit-o si a fost atat de prezenta, atat de vie, de autentica, incat nu se putea sa nu ii inregistrezi toate modulatiile glasului, felul ei de a fi. Odata a zis catre spectatori:''voi stiti sufletul meu''. Ea a comunicat mereu cu noi si a impartasit trairile ei personale prin cantece, mereu, cu noi. Nimic nu a fost secret, a spus tot. Si Maria Dragomiroiu a zis la un moment dat: ''Madalina iti punea sufletul in palma"'.Chiar asa a fost. El o limita si o cenzura. '/// Lasa sa mai reflecteze la varianta a ll-a , cea fara rosii fara branza. De data asta va nascoci vreo serata dansanta...cine stie. cu .amor spiritualizat, ca pt.' ingeri rataciti'...asta ca sa 'se pupe' cele din dosar cu ce zice el...Abia astept sa vad ce mai da din el.....ma ia cu frison de emotie si de nerabdare.... ARATA CE POTI !! . . . . . .UIMESTE-NE !!!

     

  •  

    scris de VIKY la ora 07:51 in data 15.06.2011

    Si totusi,de ce aveti nevoie de aceasta amanare,cand dosarul a stat pe masa domniilor voastre o luna la cererea puiucului p-tr a" studia dosarul"???. D-lor Procurorii,cu cat se amana mai mult si se trage de timp,cu atat ne convingeti pe deplin ca este vorba de crima. Ce aveti de ascuns,ce ARE puiucu de ascuns daca este "nevinovat"???.Nu cred ca santeti atat de inconstienti,sa nu va dati seama ca daca ceri (puiucu) insistent sa nu se redeschida dosarul ai ceva de ascuns. Daca este nevinovat de ce ii este frica???. Si ce nu inteleg eu cred ca nu intelege nimeni pe acest pamant: intr-un caz de suspiciune de crima ,voi cereti acordul suspectului p-tr redeschiderea dosarului,si ii acordati termen de o luna p-tr studierea dosarului,iar acuma o saptamana???. Poate ne informati si pe noi de ce aceasta ultima amanare???. Cine trage sforile???. Pe ultima "suta de metri",sper din suflet ca cineva "curat" in acest dosar sa dea o UNDA VERDE dosarului. In caz contrar si cel curat va ajunge ...murdar. Cazul Madlinei nu mai poate fi oprit.

     

  •  

    scris de cobe la ora 07:33 in data 15.06.2011

    CINE ISI BATE JOC DE BATRINI VA PRIMI CEA MAI DRASTICA PEDEAPSA,NU DE LA FORTA DIVINA NEAPARAT,CI CHIAR DE LA EI INSISI.MA REFER ATIT LA JUSTITIARI CIT SI LA SCHIZOFRENICUL ,PERFIDUL SI MASCARICIUL MINCIUNOS mp.sectantii tai te vor elimina!!!!!!!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 04:15 in data 15.06.2011

    Hai ca m-ai facut sa rad in hohote...iarta-ma scumpa Madalina...dar e atat de interesant ce spui....da' de unde Petrache Lupu....??Saracu' vaduv al Madalinei...cred ca infuleca cu ghionturi in perioada asta si se roaga sa nu se redeschida dosarul...c-a dat-o in bara!!!!Nu ca s-ar face de rusine cu minciunile spuse ....deja e bagat in cacat pana la gat dar alte plimbari pe la sectie,alte declaratii...o mai pune si pe mamuca lui pe drumuri....trebuie sa faca eforturi de memorie pt ca el e incet in toate...mai putin in a face succesiunea averii MM....AICI AFOST RAPID CA FULGERUL!!!S-a pus stapan ca hultanul pt tot....pai ce nu-i el sotul????Nu el a bagat-o in mormant?!Cum sa imparta prada cu familia ei?!Nu le-ar fi rusine mosnegilor sa ceara ceva?!Ei n-au facut nimic pt a o baga in pamant...dimpotriva doreau s-aduca medicul in curte...poftim neobrazare la ei!!!!!Iar mama ei de ce n-a dormit sub gard ca sa vada ce-i cu fata ei?????Asa gandeste acest sot milostiv,credincios si iubitor de tanti catalina.....Da,arata ca smucit de cur si lovit in cap.....sper sa se ajunga la Cedo...ca la noi,mori cu dreptatea in mana!!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 03:43 in data 15.06.2011

    ASERTIUNEA ''CONSTIENTIZAREA PRIN ANALIZARE SI PRELUCRARE A DATELOR RECEPTATE, TRANSFORMA DATELE IN FORMATII'' ADICA -NU MANCASE DE CATEVA ZILE (DATE PRELUCRATE ..IN LABORATOR), NICI URMA DE ALCOOL, DE SEX,....(DATE DE LABORATOR), astea coroborate cu ce ai zis tu se transforma in informatia ca AI MINTIT. CRED CA VEI ASISTA LA O ....RECONSTITUIRE. SA STII CA ARATAI RAU IERI,..ZICEAI CA TE FUGARESTE CINEVA ! MAI TU STII CA SEMENI A...stii tu ce...ia sa te uiti mai atent in baie, in cea care era patata de sange si sa vezi cu ce semeni....// cand ziceai de ingeri si naluci vara trecuta, ma gandeam ca o sa fii un nou profet de la maglavit, si o sa facem pelerinaj la tine, ca tare ''le mai vezi'',..insa daca am vazut ca nicio minune nu s-a produs...plus de asta esti si foarte pamantean, combinandu-te instantaneu,...deja mi-am luat gandul ca ai fi un al doilea petrache lupu de la maglavit....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 03:01 in data 15.06.2011

    MI-AR PLACEA SA IL VAD PE PUIUC CUM SE DA CU CURUL DE PAMANT DE CIUDA CA SE REDESCHIDE !! si pe el si mamitza cum ii freaca astia pe la dat cu subsemnatul, si mi-ar placea sa fie cu martori audierile, sa intre oricine si sa ii auda toti ce zic. Sa inceapa povestea de la 11 mai 2010, cand, dupa emisunea cu razvan si dani, unde madalinei ii scapase o gluma, sau un zambet mai precis,la o gluma cu niste caini de strada, unul se numea ''molda''...si era si expresia ''puiul ei''..el PUIUCU si cu MAMA LUI s-au pornit sa o rupa pe biata madalina, si da-i scandal si iar scandal, madalina a plans cand a vb apoi soacra cu ea la telefon, ca o auzise de fapt hohotind de plans in casa si o ceruse la tel. Apoi daca a vazut ca a facut-o lata, a venit cu copilul repede la ea. In prima faza, chiar atunci a fost episodul acetona, apoi a fost episodul paracetamol. apoi ''aer in vene' ..apoi..de ziua ei..(''de ziua ta, mamico'...cantecul preferat al copilasului ei.) a fost otrava. Smekerul de petru a mai bagat o stramba...ca sa induca lumea in eroare..ca cica dl manole are toate raspunsurile...NU MAI SPUNE?? Noi stim ca ai figura carismatica cu impact la mase, asa fel ca ne-ai facut pe toti vara trecuta cand cu..povestea cu ingerul ratacit...mai-mai sa credem...iar cand ai mai zis si ''....noi nu vedem cum dumnezeu le aseaza.. am avut noroc !"".''erai atat de criptat ca ma gandeam ori ca inviaza...ori ca reapare de undeva si zice ''cu-cu!!'' m-am jucat" iar totul se reaseaza...dar tot cu ea..Tu insa vedeai cum se aseaza pt. tine povestea de amor...cu catalina. Dar ce mai tura-vura, tu ai de explicat niste chestii ce tin de moartea ei strict. Stii tu....alea..neconcordantele... Pai noi ce sa facem daca gandim logic? Daca asa e structurta gandirea omului?? uite una adevarata: CONSTIENTIZAREA PRIN ANALIZARE SI PRELUCRARE A DATELOR RECEPTATE, TRANSFORMA DATELE IN INFORMATIE. stii tu...rosiile, branza, amorul, ..faptul ca nu au fost..transforma datele in informatia ca A FOST ALTCEVA. ''CE''?? 'CE ANUME' A FOST? DINCOLO: pozitia cadavrului, locul obiectelor, cheile masinii ..aceste date se transfoma in informatia ca a vrut sa plece, ca nu a baut singura ci ar fi fost ajutata.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 02:36 in data 15.06.2011

    Haga...acolo se va face dreptate pt Madalina!!!In Romania nu exista notiunea de dreptate.Procurorii nu si-au facut treaba ,bine le-a mai spus tatal Madalinei!!!!Dar nu-i bai!Dumnezeu mai amana un pic ...insa cand cand se va afla adevarul va fi vai si amar de sectanti!!!Da,aici e implicata o secta care are tentacule peste tot....insa la Haga nu mai are....deci...tot inainte dragi parinti...nu va faceti probleme...vom cotiza cu totii ca sa se faca dreptate Madalinei!!!!!Dumnezeu sa va dea multa sanate si rabdare...mai e un pic....

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 01:25 in data 15.06.2011

    CAND V-AM ZIS EU CA ASTA MIROASE A POVESTE CU SECTANTI... ''inger ratacit''....''nu e ea de vina''.....''isi manifesta dorinta de a ne veghea din alta parte''...''am avut noroc''(la vb asta si felul cum a zis-o eu mi-am spus..'haiti..te pomenesti ca o vedem reinviind...sa vezi minune pe pamant...'' si cand colo am vazut norocul...pe numele real, catalina... si stiti ce mi s-a parut suspect?? vorba aluia..'suspect de suspect''? graba cu care ea ''a plecat'' si biletul in care el e din prima protejat, apoi specificarile de la final unde in lasa la dispuna el de tot (f. ciudat....ca s-a gandit la asta...ca s-a gandit la tot ce il favorizeaza pe el..) si iar e ciudat acel filmulet cu ea..tacerea ei..felul cum pune mana la gura la un moment dat...parca i-ar veni sa planga dar se abtine..sau sa zica ceva dar nu poate.. CE MAI INCOLO-NCOACE, PUTE RAU POVESTEA ASTA !!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 01:18 in data 15.06.2011

    sa nu fie doamne-iarta-ma vreo secta de scelerati ....., si acum venise randul ei !! si eu imi amintesc ca a zis ''nu e ea vinovata''. DAR ATUNCI, CINE??

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 00:32 in data 15.06.2011

    CE RAU NE PARE DE TINE MADALINA!!! DE CE MADALINA ? DE CE? iar raspunsul a venit de peste umar::NU, EA NU ESTE VINOVATA!!!! ADEVARUL SE VA AFLA!!! sunt cuvinte spuse la capul decedatei,,, dar a trecut un an si nimic nu s-a aflat, ca sa aflam ca nimic nu e de aflat, ca a fost ca si cum doar asa trebuia sa fie, iar ce m-a ingrozit citind prin comentarii si pe la alte ziare , e ca cineva zicea , tot din tagma lor, ca Madalina oricum era sa moara, pentru ca era bolnava, aceste cuvinte,, oricum era sa moara,, oare nu spun ele ca cineva i-a facut capatul , neavand rabdare sa astepte, ca oricum era sa moara? Ei s-au dat de gol de cate ori au deschis gura, numai ca justitiari nu stau sa citeasca ziarele online,nu sunt deloc incitati de subiect, culmea parca si lor le pare ca asa trebuia sa se intample, de ce sa mai acorde timp si bani unui caz , lipsit de importanta, viata Madalinei nu conteaza penrtu nimeni dintre ei, ma tem ca unii poate nici nu stiu cine a fost Madalina Manole,,,

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 23:33 in data 14.06.2011

    Oricum, noi romanii avem proasta reputatie in lume si asta se vede din tot ceea ce auzim dinafara despre noi. Stim ca suntem perceputi ca lenesi si hoti, pt. ca , pe unde se duc, romanii isi dau cu firma-n cap, si....fie dau tzeapa la cate un patron, fie se pun pe cersit, fie se baga in cele mai murdare afaceri . Dupa 90, ceea ce m-a mirat este ca in filmele straine, se facea mereu referire la romani si la romania, si aluzia nu era de natura a ne face sa ne simtim flatati. Bunaoara, filmul ''Caracatita' cu renumitul personaj corrado cattani- vajnic aparator al dreptatii, si care e dus de la ana la caiafa prin cele mai intunecate locuri cu mafioti 'rasati ' si f. periculosi, are ca final gasirea acelui ''capo di tutti capi''...UNDE?? IN ROMANIA !! Apoi, in filmele americane, in cele mai mari filme, nu se putea sa nu fie o replica cu referire la romania;cred ca era undeva sti****ta, in acel retetar al succesului unde spunea ca tre sa fie 1-2 scene erotice, mult suspans etc., ei bine, sa fie si o evocare a spatiului atat de ciudat pt. occident, ce poarta numele de ROMANIA -TARA LUI DRACULA. Tara asta e vazuta ca fiind tara tuturor posibilitatilor, sub forma rea. Aici cei smecheri au castig de cauza in fatza celor cinstiti si muncitori, aici socialismul a luat o forma acuta ciudata cu dictatura si turnatori la colt de strada, tara era condusa de doi agramati ce se numeau genii..la revolutie s-a tras in lume in plin, prabusirea acelei lumi avea sa fie sangeroasa, spre deosebire de celelalte tari din blocul socialist./// CONCLUZIA ? LA NOI E MULTA ''FACATURA'', mult lucru contrafacut, aparenta fara esenta. Personajele din filmele americane, -care se duceau in lume sa se initieze, plecau in egiptul antic sa vada piramidele, se duceau si in tibet sa vada pe acei vestiti calugari si sa afle ce credeau ei despre lume si viata, treceau prin india sa vada taj mahal si ceremonii funerare cu flori pe gange...si in final aterizau si in romania. Parca asa a facut indiana jones...personajul. /// De ce oare? Pt. ca felul asta de trai, in ambiguitate, faptul ca valorile sunt rasturnate si impostorii pot fi priviti ca personaje pozitive,...deci toate aceasta confuzie ce domina tara asta si poporul acesta, exercita un interes, o fascinatie....Ei se uita la noi ca la o specie aparte. ----------------------------------------------------------------------------------- ASADAR, VOR FI INTERESATI DE UN DOSAR CA ACESTA? CE CREDETI ??? cu ....un sot ce da declaratii false sau contradictorii, o sinucidere a unei cantarete ce tocmai afirmase cu 2 luni in urma ca e fericita si lanseaza un nou album, moartea u nei femei ce e mama de copil de 1 an, cu soacra si sotul in casa, ...un sot ce afirma ca tot gaseste prin casa relicve post-mortem si apare pe la televiziunea unde lucreaza sa ni le arate si noua, marturisiri ale vaduvului cum ca se ocupase de sotie si ii adusese vraci, iar la biserica mergea miercurile cand o apucau pe sotie gandurile negre care sfarseau joi....si cate si mai cate...insir-te margarite.... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- CE RAU NE PARE E TINE, MADALINA !!!! CE RAU NE PARE....

     

  •  

    scris de yyy la ora 22:37 in data 14.06.2011

    Eu cred ca sunt suficiente motive pentru redeschiderea cazului, mai ales mărturia lui Sorin Ilioaia. Rămâne de văzut dacă judecătoarea e imparțiala și corecta. Interesant e ca are inițialele MM, la fel ca si Madalina.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 22:15 in data 14.06.2011

    Hai sa admitem ca au fost fite de vedeta care chiar s-a jucat cu moartea, si a reusit sa moara. Atunci de ce ar mai fi trebuit ca el sa minta ?? De ce nu a iesit din casa urland 'aoleu , lume, mi s-a omorat nevasta !!!'' ..ci el a intervenit in acel spatiu in care s-a derulat drama, facand ca scena sa se schimbe si sa nu concorde cu ceea ce s-a petrecut de fapt. /// Daca aici nu se va redeschide, cu siguranta ca dosarul va merge la CEDO. Faptul ca au mai facut un demers aici, asta este pt. ca nu te primesc acolo pana ce nu epuizezi aici toate caile . Asa zice acolo in statutul lor .Deci daca zic ca ramane inchis, asa inchis cum e va fi luat si dus dincolo. Cei ce sunt acolo stiu sigur ca ar prelua cu interes cazul, pornind investigatia de la o prima vizionare a personajului in chestiune Madalina Manole, cantareata de succes in Romania anilor 80-90...Vor fi atat de incitati de subiect, incat vor dori sa puna in ordine totul, nemailasand un verdict de genul ''sinucidere' pe un dosar doldora de inadvertente.

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 21:43 in data 14.06.2011

    nustiu de ce va pare ca chiar va fi luat la bani marunti,, nu cred,, asta doar noi vedem complotul ce a fost organizat in jurul Madalinei, judecatorii nu vad asta,,, ei nu judeca sentimental , ei judeca conform declaratiilor depuse la dosar,, niste declaratii bine puse la punct il poate lasa in pace pe puiuc...Daca se dorea sa fie incriminat PM gaseau din prima motive, ca intrebari neelucidate au ramas cu carul, dar nu s-a vrut, si cred ca iarasi nu se va vrea,,, Ceea ce ne pare noua o conspiratie bine pusa la punct , cred ca lor le pare mai degraba niste fite de vedeta , care chiar s-a jucat cu moartea,,,

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 21:36 in data 14.06.2011

    DOMNULE BARBUCEANU, V-AM ASCULTAT MEREU SI DE FIECARE DATA AM VAZUT CA SUNTETI UN OM CALM, RATIONAL, REZONABIL, SI DACA NOI PE AICI NE MAI PORNIM PE ACEST PUIUC, DV. STITI SA PUNETI IN FATZA FAPTELE CARE NU SE CONFIRMA FATZA DE SPUSELE ACELUI OM SUSPECT/AT...DV. LUCRATI DOAR CU EVIDENTE PRECUM SI CU DECLARATII ALE CELOR 2 IMPLICATI, SI CONSIDERATI, CA SI NOI TOTI, DEALTFEL, CA ESTE CAZUL SA SE REIA PROCESUL PT. A FACE CUMVA SA IASA ADEVARUL LA LUMINA. DV. NE REPREZENTATI PE NOI TOTI, TOATA TARA CARE A IUBIT-O MULT PE MADALINA SI CARE VREA SA SE FACA DREPTATE PT. CEEA CE S-A INTAMPLAT.VA DORESC SUCCES !!! DACA REUSIM, VA FI SUCCESUL DV., DAR VA FI SI SATISFACTIA NOASTRA, VA FI SI UN EXEMPLU DE DREPTATE AL JUSTITIEI ROMANE SI IN PLAN CIVIL VA FI GARANTIA ORICUI CA VIATA SA INSEAMNA CEVA SI CEEA CE SE SPUNE IN DREPTURILE OMULUI REFERITOR LA DREPTUL LA VIATA ESTE MAI PRESUS DE ORICE !!!

     

  •  

    scris de NUMELE la ora 21:24 in data 14.06.2011

    AHA..SE AMANA....//ASTA INSEAMNA CA SUNT SANSE SA SE REDESCHIDA !! AI TIMP PUIUCULE SA REFACI SCENARIUL, MANCATE-AR MAMA DE CREATIV , SI AI TIMP SA REFACI SI MENIUL SA PUI ALTCEVA ..IAR LA FINAL TOT CU FURADAN. DAR SE PARE CA NU A FOT NICI ALTCEVA. SCENA DE AMOR IAR NU STIU CU CE O POTI INLOCUI. CU UNA DE ''OMOR'', DESIGUR, CACI ACOLO A FOST OMOR, NU AMOR !!

     

  •  

    scris de VIKY la ora 18:35 in data 14.06.2011

    Este foarte simplu de inteles. Cazul este foarte complicat,p-tr ca sant implicate foarte multe persoane "sus puse"in frunte cu procurorul Moldovan, care au musamalizat din start crima. Nimeni nu trebuie sa-si piarda speranta . Adevarul va fi descoprit. Romania nu este singura tara pe planeta asta.Au mai fost procese in exterior,intr-adevar nu de genul asta. Este urlator la cer cata indolenta exista din partea celor in care ar trebui sa ai cea mai mare incredere. Fara cuvinte...

     

  •  

    scris de AURORA la ora 18:28 in data 14.06.2011

    era de asteptat sa se amane corb la corb nu scoate ochii,oare pana cand coruptia din justitie va mai dura in tara asta????oricum cred ca sotii manole vor apela la cedo,din pacate noi poporul va trebui sa platim matraseala procurorilor din acest caz ca in multe altele.sa ne rugam la d-zeu si sa speram ca peste o saptamana d-zeu va face o minune pentru madalina si familia ei si implicit pentru noi cei care suntem indignati de nedreptatea facuta madalinei.

     

  •  

    scris de hmm la ora 17:39 in data 14.06.2011

    hmm, nu am zis eu ca asa se va intampla,,,, si tot asa se va amana pana se intampla ceva, vor chiar sa ne scoata in strada,,, Care a fost motivul amanarii? nu intelegem,,,,