Ziarul Ring 09.11.2011
Cafeaua intretine prostata
http://admin.ziarulring.com/images/upload/cocktail/cafeaua-intretine-prostata-434x326.jpg

Comentarii:

0

Afisari:

913 (ultima in 09.11.2011)

Rating:

(0 voturi )

Share:

Share pe Facebook   Share pe Twitter

 

REMEDIU. Cercetătorii susţin că bărbaţii care beau până la şase ceşti de cafea pe zi îşi reduc riscul de cancer de prostată, iar femeile care beau cinci ceşti şi-l reduc pe cel de cancer la sân. În plus, cercetătorii de la Universitatea Harvard spun că şi diabetul, şi calculii biliari pot fi ţinuţi la distanţă cu ajutorul cafelei.




 

Comenteaza aici: