ZiarulRing

Avatar

Publicat

pe

Vacanţa ar trebui să însemne relaxare, dar uneori se poate transforma într-un coşmar. Rocsana Marcu şi Adelina Pestriţu au simţit asta pe propria piele, iar Bote şi-a învăţat lecţia.

Cătălin Botezatu e recunoscut drept unul dintre cele mai plimbăreţe personaje mondene. Şi când te plimbi mult, nici experienţele inedite nu te ocolesc. În Sri Lanka, de pildă, s-a trezit ameninţat cu mitraliera în plină zi de poliţia locală. „Ieşisem să mă plimb pe malul oceanului când doi poliţişti s-au apropiat cu puştile îndreptate spre mine. M-au legitimat imediat şi, după ce au văzut că sunt turist, m-au sfătuit ca pe perioada şederii în Kuala Lumpur să mă îmbrac cât se poate de simplu, fără nicio bijuterie. Motivul? În acea perioadă, era «la modă» ca teroriştii să răpească turişti bogaţi pentru răscumpărare!”, a povestit Botezatu.

ATENŢIE !

Acest articol este proprietatea Ring Media Group şi este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare integrală sau parţială a conţinutului se poate face doar cu citarea sursei, astfel: pentru publicaţiile tipărite –  Ziarul „ring”, iar pentru publicaţiile online – ziarulring.ro

Rocsana Marcu a făcut „karate” cu un taximetrist

Aflată în Egipt cu fetiţa cea mare, Mayra, Rocsana povesteşte că a avut parte de un moment traumatizant, când a reacţionat asemenea unei leoaice care îşi apără puii. „Am luat un taxi să ajungem la hotel şi, până să coborâm, am văzut că taximetristul nu a oprit în faţa hotelului. Voiam să îi plătesc, dar el a sărit şi mi-a furat portofelul din mână de faţă cu Maya. Am înnebunit! Am sărit la gâtul lui, i-am dat pumni în faţă. N-am făcut în viaţa mea aşa ceva, dar nu ştiam cum să reacţionez. Fetiţa ţipa, iar eu îmi imaginam cum nebunul va scoate un cuţit. Până la urmă mi-am recuperat portofelul”, a dezvăluit Rocsana. În ceea ce priveşte vacanţa, vedeta precizează că toată vara va fi la mare, unde se va relaxa alături de fetiţe, iar seara va avea evenimente.

Pestriţa ajunge mereu la destinaţie… fără valize

Vedeta poate câştiga detaşat locul întâi la cel mai ghinionist om în privinţa bagajelor pierdute, pentru că nu o dată, ci de mai multe ori s-a trezit fără ele. „Am avut un turneu mai lung. Când am aterizat la destinaţie, mi-am aşteptat bagajul şi am văzut că nu mai vine. Am încremenit pentru că aveam laptop, bani, bijuterii şi multe alte lucruri. Am avut noroc că după două săptămâni mi-au găsit valiza şi mi-au înapoiat-o. Nici acum nu-mi explic cum s-a pierdut. Şi n-a fost singura dată când valizele mele n-au ajuns. Anul acesta vreau să merg în Dubai sau Singapore… Sper să nu mai am probleme”, ne-a povestit Adelina Pestriţu.

Excepţia care confirmă regula: Mihai Albu nu pierde banii pe vacanţe

Designerul de accesorii iubeşte vacanţele, dar nu se bucură de ele. Motivul? Decât să-i cheltuiască în deplasări extravagante, mai bine se abţine şi pune banii deoparte. Călătorind puţin pe cont propriu, Mihai Albu n-a avut parte de niciun incident memorabil, căci surprizele avute în deplasări cu scop profesional nu se pun la socoteală. Una peste alta, cum 2013 a fost un an greu nu doar din punct de vedere personal, ci şi profesional, el nu se gândeşte să o ducă pe Iulia în vacanţă… „Nu cred că plecăm undeva în vara asta”. Mihai Albu dixit.

„Sunt puţine locuri în lumea asta atât de bogate în cultură, civilizaţie şi senzaţii intense ca Sri Lanka.”, CĂTĂLIN BOTEZATU

Citește în continuare
Advertisement
Lasă un comentariu

Lasă comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *