16°

București

ULTIMA ORA

Vânzările de city break-uri au crescut. Praga, Roma și Milano sunt destinațiile preferate ale românilor


În această toamnă, vânzările de city-break-uri au crescut cu 30%, bugetul mediu alocat de români pentru acest tip de sejururi fiind de 250 de euro de persoană, potrivit Paravion.

Praga, Roma, Milano, Amsterdam și Paris au atras cei mai mulți români amatori de city break-uri în sezonul de toamnă, aceste destinații cumulând 60% din totalul pachetelor de acest tip vândute de Paravion. Lunile octombrie și noiembrie sunt preferate de turiști pentru vacanțele de weekend. Vânzarea de city break-uri a început să crească semnificativ de la sfârșitul lunii august, potrivit agenției. Însă unii turiști și-au planificat concediile de toamnă cu mult timp în avans, achiziționând pachete încă din primăvară. „Românii sunt tot mai dornici să descopere locuri cu o încărcătură culturală bogată. Înclinația către diversitate se reflectă și în topul destinațiilor de city-break alese, care se schimbă de la un sezon la altul. Astfel, dacă în toamna anului trecut aveam o cerere crescută pentru Viena, Istanbul, Varșovia sau München, acum au apărut noi destinații în clasament. Doar orașul Amsterdam a rămas în topul preferinţelor turiştilor români şi în acest an, ca şi în 2015”, declară Remus Vișan, director general al Paravion. Bugetul mediu alocat de românii care și-au programat city-break-uri în această toamnă în Europa se ridică la 250 de euro de persoană și include bilet de avion dus-întors și două nopți de cazare cu mic dejun, la hotel de 3*.

Ti-a placut?

2139

afisari